هشدار بروجردی به صهیونیست ها

افکار نیوز . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۱:۰۰


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این‌که بدون تردید تاثیر شهادت «یحیی السنوار» اقتدار بیشتر جبهه مقاومت را در پی دارد، گفت: اگر رژیم صهیونیستی اشتباهی کند، متضرر اصلی است.

« علاءالدین بروجردی » نماینده مجلس شورای اسلامی روز سه‌شنبه و در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید یحیی السنوار، در محل دفتر حماس در تهران گفت: بدون تردید شهادت السنوار در جبهه مقاومت اثر دارد؛ اما اثر آن مثبت و موجب اقتدار بیشتر خواهد بود. دیدیم که در این فاصله کوتاه یکی از سران نظامی رژیم صهیونیستی به هلاکت رسید. این آغاز کار است و  این حرکتی که رژیم صهیونیستی شروع کرده و سران جبهه مقاومت را به شهادت می رساند از جمله «اسماعیل هنیه»، «سید حسن نصرالله»، یحیی سنوار و شهید «عباس نیلفروشان» اثری در اقتدار جبهه مقاومت نخواهد گذاشت بلکه حماس قوی‌تر خواهد شد و روحیه انتقام‌جویی تقویت می‌شود.

او با اشاره به عملیت پهپادی در قیصریه گفت: امروز خانه نخست‌وزیر منحوس رژیم اشغالگر را می‌زنند و این نشان می‌دهد این قدرت بیشتر شده و بدون تردید تاثیر شهادت السنوار اقتدار بیشتر جبهه مقاومت را در پی دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین بیان کرد: ما 2 بار در عملیات وعده صادق 1 و 2 و همچنین وزیر خارجه کشورمان اعلام کردند، حتی با صراحت به آن‌ها گفتیم اشتباهی را صهیونیست‌ها انجام دهند، پاسخ آن جدی‌تر خواهد بود.

بروجردی اظهار داشت: همه دنیا می‌دانند تمام مراکز نظامی آن‌ها در تیررس موشکی ما هستند؛ اگر اشتباه کنند، متضرر اصلی آن‌ها هستند.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه