مجموعه شرکت قاصدک با خدمات هوشمند و فنآورانه در خدمت مردم استان قزوین است

خبرگزاری برنا . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۰:۳۵


دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای استان قزوین گفت: با راه اندازی شرکت قاصدک، خدمات فنآورانه و هوشمند در زمینه های گردشگری، خرید بلیت سفرها، ارسال و خرید کالا از داخل و خارج از کشور، سفارش اینترنتی غذا و کالاهای خوراکی در استان قزوین مهیا شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ همایش هم اندیشی و هم افزایی توسعه اقتصادی دیجیتال در استان قزوین روز سه شنبه با حضور جواد حسین پور رییس توسعه کسب و کار مخابرات ایران، یاسر باقری، مدیرکل توسعه کسب و کار مخابرات ایران ، محمدرضا نصرآبادی مدیر مخابرات منطقه قزوین، یاور عابدی دبیر کارگروه توسعه اقتصاد دیجیتال قزوین، جمعی از فعالان شرکت های استارت آپی و کسب و کارهای نوین و فعالان رسانه در سالن کنفرانس شرکت مخابرات قزوین برگزار شد. 

علیرضا خدابخش دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای استان قزوین در این همایش گفت: در این سازمان کمیسیون های متعددی فعال شده که علاقمندان می توانند با عضویت در آن از ظرفیت های این مجموعه استفاده کنند.

وی بیان کرد: شرکت قاصدک در سال ۸۸ راه اندازی شد و امروز دو دفتر در تهران و قزوین و یک دفتر دراستانبول داریم و زمینه اشتغال ۱۰۷ نفر را در این عرصه فراهم کرده ایم.

خدابخش تصریح کرد: سامانه ارتباطات قاصدک یکی از پروژه هایی است که در سال ۹۴ ایجاد شد و سایت «قاصدک ۲۴ » برای خرید اینترنتی بلیت قطار، اتوبوس و هواپیما و سفر و خدمات گردشگری است.

وی گفت: این سایت برای ارسال و دریافت و پردازش پیامک کوتاه هم در قزوین پیش بینی شده اما بسیاری از مردم استان هنوز این سرویس را نمی شناسند و با معرفی آن انظتلر داریم در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان بومی از سیستم قاصدک ۲۴ استفاده بیشتری شود.

خدابخش یادآورشد: با سامانه ای که طراحی شده شما می توانید ضمن ارسال کالا برای خرید مستقیم کالا از کشور ترکیه با این سایت اقدام کنید.

این مدیر خلاق و کارآفرین در ادامه معرفی خدمات شرکت دانش بنیان خود اظهارداشت: «قزوین فود» شبکه دیگری است که برای سفارش اینترنتی غذا، نان، میوه، کالا و خدمات طراحی و فعال شده و در حال حاضر با ۶۰۰ رستوران و فروشگاه قرارداد داریم و خدمت رسانی می شود.

وی گفت: سایت قزوین ملک هم برای خرید و فروش و اجاره ملک طراحی شده و در کنار آن سایت «قزوین مارکت» هم در سال ۹۸ افتتاح شد که یک  سوپرمارکت اینترنتی است و ۳۵۰۰ قلم کالا دارد و خرید آنلاین و سریع کالا را انجام می دهیم.

مدیر شرکت قاصدک بیان کرد: یک‌ پبج اینستاگرام بنام «تهران زوم» هم داریم که برای معرفی جاذبه های گردشگری تهران است و یک فروشگاه فیزیکی عرضه کالای دیجیتال هم راه اندازی شده که خدمت رسانی می کنیم.

در ادامه احسان کریمیان مدیر عامل شرکت قاصدک در خصوص طراحی و پیاده سازی دیتا سنتر مجازی و استقرار راهکارهای امنیتی و پشتیبان گیری بر پایه cloud و بررسی و اصلاح زیرساخت شبکه و پایش و نگهداری و تامین سخت افزار و نرم افزار مطالبی بیان کرد.

وی اضافه کرد:  سایت «ایران بکاپ دات کام» برای پشتیبان گیری از اطلاعات شما راه اندازی شده و فضای امنی برای اطلاعات شهروندان است و مجموعه ایمن ارتباطات قاصدک نیز در زمینه امنیت فعالیت می کند و رویکرد ما در این مجموعه نگاهی نو در عرصه تامین و نگهداری زیرساخت های سازمانی است.

کریمیان یادآورشد: تهدیدات همیشه یک گام از ما جلو هستند و مطالعات زیادی شده تا در قالب یک شرکت جدید خدماتی قادر باشیم نیاز مردم را در این عرصه تامین کنیم.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.