ادامه قدرت‌نمایی گیوکرش با اسپورتینگ؛ اولین برد ژیرونا در تاریخ لیگ قهرمانان

پارس فوتبال . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۰:۵۹


طرفداری | در جریان بازی‌های شب اول از هفته سوم بازی‌های «لیگ» لیگ قهرمانان اروپا ژیرونا و اسپورتینگ لیسبون موفق به پیروزی برابر رقبای‌شان شدند.

ژیرونا در خانه از اسلوان براتیسلاوا میزبانی می‌کرد و موفق شد با گل‌های میگل گوتیرز و خوانپه با حساب ۲-۰ نماینده‌ی اسلواکی را شکست دهد. ژیرونا که در دو بازی قبلی‌اش با گل‌های دقایق پایانی پاری سن ژرمن و فاینورد، یک امتیاز را از دست داده بود، امشب موفق شد اولین سه امتیاز تاریخش در لیگ قهرمانان اروپا را به‌دست آورد. تیم نگون‌بخت اسلواک هم متحمل سومین شکستش در اولین حضورش در رقابت‌های لیگ قهرمانان شد تا شانسش برای کسب سهمیه‌های پلی‌آف کم‌رنگ‌تر شود.

در دیگر بازی امشب، اسپورتینگ لیسبون موفق شد با دو گل در خانه‌ی اشتورم گراتس به پیروزی برسد. گیوکرش که تا اینجای فصل لیگ برتر پرتغال ۱۱ گل زده، امشب هم موفق به گلزنی شد و دومین گلش در لیگ قهرمانان این فصل را به‌ثمر رساند.

با این نتایج، اسپورتینگ با ۷ امتیاز به‌طور موقت در جایگاه سوم جدول لیگ قهرمانان قرار گرفت. ژیرونا با سه امتیاز این بازی به رتبه‌ی بیستم جدول رسید و دو تیم اشتورم گراتس و اسلوان براتیسلاوا، بدون امتیاز به ترتیب در رده‌های سی و دوم و سی و ششم جدول قرار دارند.

جدول لیگ قهرمانان در پایان شب اول از هفته سوم / فوتموب
مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه