فونسکا: اعتبار تعویض‌های خوب از آن بازیکنان است؛ کاماردا شبیه بازیکنان هم‌سن خودش بازی نمی‌کند

پارس فوتبال . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۰:۵۹


طرفداری | پائولو فونسکا پس از کسب اولین پیروزی فصل میلان در لیگ قهرمانان اروپا صحبت‌هایی مطرح کرد.

ساعاتی پیش در چارچوب هقته سوم لیگ قهرمانان اروپا، میلان میزبان کلوب بروخه بود که در پایان با نتیجه ۳-۱ پیروز شد. پائولو فونسکا، سرمربی روسونری پس از اتمام مسابقه درخصوص بازی گفت:

اعتبار تعویض‌هایمان به بازیکنان‌مان می‌رسد و نه من. آن‌هایی که به میدان آمدند، جریان مسابقه را عوض کردند.

درخصوص عملکرد نامطلوب نیمه اول: به‌وضوح نیمه اول برای ما خوب پیش نرفت. با تیمی مواجه بودیم که به شکل عمیقی با ۱۱ بازیکن عقب نشسته بود و وقتی ۱۰ نفره شد، عقب‌تر هم رفت. این‌جور بازی‌ها برای ما مشکل و موقعیت‌سازی و فضایابی سخت می‌شود. تا راه‌حل مناسب را پیدا نکنیم، بازی کند پیش می‌رود. نیمه اول خوب نبود و فکر می‌کنم دلیلش عدم درک مناسب از سطح مسابقه بود.

درمورد تعویض لیائو:

در بخش هجومی، رافا در نیمه اول به ما کمک بسیاری کرد‌. سپس تصمیم گرفتم او را تعویض کنم، هما‌ن‌طور که لوفتوس-چیک را بیرون آوردم. مشکلی نیست. من می‌خواهم در کناره‌های زمین انرژی بیشتری از بازیکنان ببینم.

درباره اولین بازی و تاریخ‌سازی فرانچسکو کاماردا:

درخصوص گل مردود شده او ناراحت شدم اما اتفاقات بعد لحظه‌هایی زیبا برای تیم بود. بازیکنان برای تلاش‌های سخت و زیاد یک پسر جوان شادی کردند. کاماردا در طول دوران حرفه‌ای خود بسیار فرصت‌های بیشتری برای گلزنی به‌دست خواهد آورد.

 آیا کاماردا باید با تیم اصلی بماند؟ من و مربیان تیم فوتورو تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا به رشد بازیکنان جوان کمک کرده باشیم. ما موراتا، یوویچ و آبراهام را داریم بنابراین کمی سخت است که کاماردا فرصت بازی پیدا کند. او در سنی است که باید زیاد بازی کند. کاری که می‌خواهیم انجام دهیم این است که به او فضا برای رشد و پیشرفت بدهیم. بعضی اوقات بازی در سری چی از سری آ سخت‌تر است اما فرانچسکو هربار با ما تمرین کرد، عالی نشان داد‌. او اصلا شبیه بازیکنان هم سن خودش نیست.

چه اتفاقی برای لوفتوس-چیک افتاده است؟

او برای من در پست‌های ۸ و ۱۰ بازی کرده است‌. امروز او در نقش هافبک هجومی سمت راست به کار گرفته شد. روبن بازیکنی است که با توپ شتاب می‌گیرد و وقتی فضایی نباشد کمی به مشکل می‌خورد. این‌ها از خصوصیت‌های بازی او هستند. ما باید به او کمک کنیم تا مسائل را درک کند. او خوب تمرین می‌کند و همه‌چیزش را برای تیم می‌گذارد.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه