آرتتا: لیگ قهرمانان یعنی پیروزی و کلین‌شیت؛ مقابل لیورپول فوق‌العاده خواهیم بود

پارس فوتبال . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۰:۵۹


طرفداری | آرسنال با برتری 1-0 برابر شاختار دونتسک، در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا شکست‌ناپذیر است. 

در روزی که ریکاردو کالافیوری هم به لیست مصدومان میکل آرتتا اضافه شده بود، لیاندرو تروسار یک ضربه پنالتی از دست داد تا در نهایت همان گل‌به‌خودی دروازه‌بان شاختار دونتسک برای پیروزی کافی باشد. ارسنال طی سه بازی متوالی کلین‌شیت کرده است اما تحرک کم در خط حمله که به واسطه مصدومیت بوکایو ساکا و مارتین اودگارد حاصل شده است، برای آرتتا نگران‌کننده خواهد بود. سرمربی اسپانیایی در واکنش به بازی امشب تیمش گفت: کارمان را انجام دادیم و سه امتیاز را گرفتین. بنابراین روز خوبی را گذرانده‌ایم. روی بازی تسلط داشتیم و 4 موقعیت مسلم گلزنی در نیمه اول ایجاد کردیم. نیمه دوم بسیار متفاوت بود و فکر می‌کنم خسته به نظر می‌رسیدیم و آن شادابی و تحرک را نداشتیم. در انتقال‌ها به مشکل برخورده بودیم اما دو موقعیت بزرگ در کنار یک پنالتی به دست آوردیم. شاختار تیم خوبی است و اگر کار را تمام نکنید، برای آن‌ها فضا ایجاد می‌کنید. در کل، لیگ قهرمانان اروپا همین است: کسب پیروزی و کلین‌شیت. 

آرتتا در مورد بن وایت و ریکاردو کالافیوری افزود:

بن وایت با تصمیم من تعویض شد. یک کارت زرد داشت و در بازی‌های قبلی به اندازه کافی 10 نفره بازی کرده بودیم. ریکاردو کالافیوری از زمین خارج شد چون دردی را احساس می‌کرد. کمی نگران‌کننده بودم. دقیقا نمی‌دانیم چه اتفاقی رخ داده است اما خبر خوبی نیست.  

پیش از این نیز بوکایو ساکا و مارتین اودگارد به دلیل مصدومیت از ترکیب آرسنال خارج شده بودند. آرتتا در مورد حضور این دو بازیکن در بازی با لیورپول گفت:

بوکایو ساکا در چند روز گذشته تمرین نکرده است. بنابراین بعید است به دیدار با لیورپول برسد. مارتین اودگارد؟ فکر نمی‌کنم.  

آرتتا گفت تیمش در نیمه دوم خسته بود. آیا شاگردان او برای بازی یک‌شنبه آماده خواهند بود؟ 

ما هفته قبل پس از بازی‌های ملی، که بازیکنانم همواره در حال پرواز بودند، به میدان رفتیم. من انتظارش را داشتم که با مشکل مواجه شویم. در نیمه اول تلاش‌مان را کردیم. حالا 4 روز تا بازی با لیورپول فرصت داریم. به من اعتماد کنید، ما مقابل لیورپول پرواز خواهیم کرد! (فوق‌العاده خواهیم بود). یک روز استراحت می‌کنیم و دو روز برای بازی آماده می‌شویم. من مطمئنم که در وضعیت خوبی خواهیم بود. خلاصه بازی آرسنال 1-0 شاختار دونتسک (لیگ قهرمانان اروپا – 25-2024)  

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه