بانک اطلاعات مشاغل قزوین در سامانه «پین وین» راه اندازی شد

خبرگزاری برنا . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۲:۰۶


مدیر شرکت هوشمند کاویان و بنیانگذار سکوی «پین وین» گفت: با راه اندازی سکوی « پین وین» در یک کار خلاقانه بانک اطلاعاتی مشاغل قزوین جمع آوری شده و به صورت رایگان در خدمات اصناف و مردم قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ همایش هم اندیشی و هم افزایی توسعه اقتصادی دیجیتال در استان قزوین روز سه شنبه با حضور جواد حسین پور رییس توسعه کسب و کار مخابرات ایران، یاسر باقری، مدیرکل توسعه کسب و کار مخابرات ایران ، محمدرضا نصرآبادی مدیر مخابرات منطقه قزوین، یاور عابدی دبیر کارگروه توسعه اقتصاد دیجیتال قزوین، جمعی از فعالان شرکت های استارت آپی و کسب و کارهای نوین و فعالان رسانه در سالن کنفرانس شرکت مخابرات قزوین برگزار شد.

محمد محمدی مدیر شرکت هوشمند کاویان و بنیانگذار سکوی «پین وین» در این همایش گفت: امروزه با بهره گیری از هوش مصنوعی و فنآوری می توانیم از رفت و آمدهای اضافی پیشگیری کرده و هزینه های خود را کاهش دهیم.

وی افزود: برای خدمت به مردم و تسهیل در دریافت خدمات در یک کار خلاقانه بانک اطلاعات مشاغل قزوین را راه اندازی کرده ایم و امروز سامانه « پین وین» راه اندازی شده و در خدمت مردم است.

محمدی تصریح کرد: ۲۵ سال در عرصه تبلیغات فعالیت می کنم و اولبن معلم چاپ سیلک هستم و چند سالی روی سامانه پین وین کار می کنم و در شرایطی که برخی از نبود بازار و مشتری در کسب و کار ابراز نگرانی می کنند برای انها این سامانه راه اندازی شده تا این دغدغه برطرف شود.

مدیر شرکت هوشمند کاویان یادآورشد: کسانی که با رکوود در کسب و کار مواجه شده اند بدون تردید خرید و فروش آنلاین را جدی نگرفته اند و سامانه «پین وین» کمک موثری است تا این کسادی برطرف شود زیرا اگر در بستر فضای مجازی نباشید نمی توانید در این عرصه فعالیت کنید.

محمدی تصریح کرد: باید دنبال «ایکاش ها» باشیم و از آن درآمدزایی کنیم و در این راستا در بستر« پین وین» محدوده رایگانی ایجاد شده تا شما کسب و کار خود را به صورت رایگان معرفی کرده و فروش آنلاین داشته باشید و ما هم پشتیبانی می کنیم.

وی اظهارداشت: این سایت از سال ۱۴۰۰ راه اندازی شده و چون سکو هست جواز آن را در یک دوره طولانی دریافت کردیم و فعالیت آغاز شده و شهروندان برای پیدا کردن مشاغل و مکانهای عمومی روی نقشه می توانند نیاز خود را تامین کنند و دیگر نیازی به گوگل نیست بلکه با «پین وین» می توانید کسب و کارها را پیدا کرده و خدمات بگیرید و از صفحه فروشگاهی هم برخوردار شوید.

محمدی افزود: در این بستر، مشاغل دسته بندی شده و نشانی، و صفحه بندی محصولات گنجانده شده و از هوش مصنوعی برای پیدا کردن کسب و کارها استفاده می کنیم و سعی کردیم پلتفرمی بسازیم که مردم از آن براحتی استفاده کنند.

مدیر شرکت هوشمند کاویان و بنیانگذار پین وین از شهروندان خواست با پیوستن به این سامانه از خدمات رایگان آن برخوردار شوند.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.