انتقاد تند از مورینیو: فنرباغچه را بیچاره کردی!

ورزش سه . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۴:۰۱


ولکان دمیرل، ستاره سابق فنرباغچه، به شدت از رفتارهای ژوزه مورینیو با بازیکنان این تیم انتقاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو پس از برکناری از سمتش به عنوان سرمربی رم در تابستان امسال تصمیم گرفت که بار دیگر به دنیای فوتبال برگردد و هدایت فنرباغچه را بر عهده گرفت تا حضور در فوتبال ترکیه را هم تجربه کرده باشد.

این مربی پرتغالی حالا خودش را برای بازی حساس برابر منچستریونایتد، تیم سابقش، در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا که پنجشنبه شب این هفته در ورزشگاه خانگی این تیم برگزار خواهد شد آماده می‌کند اما دمیرل در آستانه این دیدار انتقادهای تندی را از او مطرح کرده است.

"فنرباغچه در حال حاضر ترکیبی از ناراحتی و بیچارگی است. چرا ناراحتی؟ به خاطر شرایطی که بازیکنان در آن قرار دارند. چرا بیچارگی؟ ما انتظار اتفاقات متفاوتی را داشتیم. ما انتظار داشتیم که مورینیو بتواند عملکرد خوبی داشته باشد و این انتظار به خاطر خریدهایی که انجام شد هم به وجود آمد.

مدام می‌گفتیم که اجازه دهید ببینیم پس از وقفه دیدارهای ملی چه اتفاقی خواهد افتاد، اما هیچ چیزی تغییر نکرده است. مشخصا قرار است وضعیت به همین شکل هم ادامه پیدا کند. ما صبر کردیم تا ببینیم آیا می‌توانیم تغییری داشته باشیم؛ اما این اتفاق رخ نداد. ما هیچ تغییری در طراحی بازی در خانه یا خارج از خانه ندیدیم. سوال بزرگی که وجود دارد این است که آیا فنرباغچه قرار است همچنان با دفاع هفت نفره بازی کند؟ باید ببینیم."

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه