شرط صعود پرسپولیس در آسیا

فرارو . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۸:۳۰


شرط صعود پرسپولیس: بازی در ورزشگاه آزادیپیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره شرایط این تیم در لیگ نخبگان صحبت کرد.

شکست پرسپولیس مقابل السد در سومین هفته لیگ نخبگان آسیا شرایط صعود را برای این تیم کمی سخت کرد. شاگردان گاریدو در حال حاضر فقط یک امتیاز دارند و فاصله‌شان با الهلال و الاهلی در صدر جدول ۸ امتیاز است! در همین رابطه ابراهیم اسدی بازیکن سال‌های دور پرسپولیس به خبرنگار ما گفت: «پرسپولیس باز هم نمایش خوبی داشت و خلق موقعیت‌های زیادی روی دروازه السد داشت. این موقعیت‌ها با تلاش و دوندگی همه بازیکنان به دست آمد، اما بدشانسی و کم دقتی باعث شد هیچکدامشان راه به جایی نداشته باشد. مثلا موقعیت تک به تک که لوکاس قدرش را ندانست یا آن شوت عالیشاه که به تیر دروازه خورد باعث شد دست خالی زمین را ترک کنیم. امیدوارم که این نتیجه در بازی‌های بعدی جبران شود.»

او در پاسخ به اینکه "ناکامی پرسپولیس فقط از سر بدشانسی بوده یا مباحث فنی هم در آن دخیل بوده؟ " گفت: «همه دیدیم که پرسپولیس سوار بر بازی بود. بالاخره گاهی اوقات بازی به سمتی می‌رود که دیگر کاری از دست کسی برنمی‌آید. بالاخره این زمین خوب و توپ گرد برای حریف هم هست. با این حال کادر فنی خصوصا آقای گاریدو و آنالیزور‌ها باید بیشتر دقت کنند و نقاط قوت و ضعف حریفان را بهتر شناسایی کنند تا انشاالله در ادامه کار نتایج خوبی بگیریم.»

وی درباره مصدومیت سریالی ستاره‌های پرسپولیس گفت: «فشار تمرینی پرسپولیس زیاد است. از طرفی چندین سال که پرسپولیس قهرمان می‌شود و این مساله روی بازیکنان فشار می‌آورد. متاسفانه شاهد این هستیم که بازیکنان یکی یکی دارند مصدوم می‌شوند. فکر می‌کنم کمتر تیمی می‌تواند این حجم از فشار بدنی در تمرینات را تحمل کند و در عین حال نتیجه هم بگیرد.»


هافبک اسبق پرسپولیس افزود: «خط هافبک ما در مجموع خوب کار می‌کند منتها جای یک هافبک طراح، جنگنده و درگیر خالی است و شدیدا به آن نیاز داریم. امیدوارم کادر فنی روی این مساله دقت داشته باشند و با جذب بازیکن آن را برطرف کنند.»

اسدی در واکنش به اینکه "اختلاف پرسپولیس با الهلال صدرنشین ۸ امتیاز است و آیا برای صعود پرسپولیس شانسی قائل است؟ " پاسخ داد: «امیدوارم پرسپولیس صعود کند، اما شرایط خیلی سخت شده. متاسفانه در این مدت میزبانی درستی نداشتیم. الان که باید در کشور ثالث بازی کنیم و قبل از آن هم در ورزشگاه آزادی نبودیم. خیلی مهم است که پرسپولیس در آزادی و حضور پرشمار طرفدارانش بازی کند. جو ورزشگاه به نحوی است که کار را برای هر حریفی سخت می‌کند منتها از این موضوع هم محروم بودیم. مطمئن باشید اگر شرایط میزبانی مطلوب برای پرسپولیس فراهم شود می‌تواند نتایجی بگیرد که آنها را به جام برگرداند.»

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.