لحظه تلخ تسلیم شدن حسینی مقابل لاپورت+عکس

افکار نیوز . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۹:۱۳


سیدحسین بعد از اینکه ضربه رونالدو را به شکلی نمایشی دور کرد روی زمین افتاد.

سیدحسین حسینی بعد از نمایش استثنایی مقابل النصر در نهایت روی یک ریباند دروازه‌اش باز شد و استقلال با تک گل لاپورت شکست خورد، استقلالی‌ها با توجه به شرایط بحرانی که داشتند با تساوی مقابل النصر تا دندان مسلح هم کاری بزرگی انجام داده بودند اما رویاهای آنها نقش بر آب شد.

در صحنه گل النصر سیدحسین حسینی سوپرواکنش تماشایی روی ضربه سر رونالدو نشان داد که اگر یکی از مدافعان در ریباند این صحنه حضور داشت، واکنش او برای استقلالی‌ها خاطره انگیز می‌شد و شب فراموش‌نشدنی برای حسینی رقم می‌خورد.

سیدحسین بعد از اینکه ضربه رونالدو را به شکلی نمایشی دور کرد روی زمین افتاد و در حالی که مسیر توپ را دنبال می‌کرد، نزدیک‌ترین بازیکنی بود که حضور لاپورت مقابل دروازه استقلال را احساس کرد و تمام زحماتی که در این مسابقه کشیده بود با ضربه سر ستاره اسپانیایی از دست رفت!

در گوشه این تصویر مارسلو بروزویچ پیش از گل شدن توپ دست هایش را به نشانه خوشحالی بالا برده بود و صحنه جالبی را ایجاد کرده بود، این شرایط در نقطه مقابل برای حسین حسینی اتفاق افتاد و او پیش از ورود توپ دروازه می‌دانست که حتی در بهترین روز و درخشش مقابل ستاره‌های فوتبال دنیا، بازهم از کلین شیت خبری نیست!

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه