دیوانه‌بازی‌های خواننده آمریکایی تمامی ندارد

تابناک باتو . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۰:۵۲


اختصاصی «تابناک با تو»؛ برتنی‌ اسپیرز که معرف حضورتان است؟! خبرهای جدید از برتنی‌ اسپیرز دیگر مثل گذشته بوی کنسرت و شادی ندارد، خبرهای او حالا بوی رنج و تنهایی می‌دهند. او روزگاری برای خودش برو بیایی داشت و مردم برای کنسرت‌هایش سر و دست می‌شکستند با افزایش سن و حواشی‌هایی که بر متن غلبه کردند، دیگر در سیستم سرمایه‌داری آمریکا تاریخ مصرفش تمام شده‌است. در این چند سال اخیر درگیر پرونده حقوقی با پدرش بر سر مالکیت اموال و قیمومیت بود و بعد هم طلاق پر سر و صدایش از سام اصغری که به ادعای رسانه‌ها به خاطر خیانت برتنی‌ بوده‌است. 

چند روزی است که برتنی‌ عکسی با لباس عروس از خودش منتشر کرده و خبر از ازدواج با خودش داده‌. او نوشته : «روزی که با خودم ازدواج کردم... ممکنه ناجور یا احمقانه به نظر بیاد اما این هوشمندانه‌ترین کاریه که تا حالا انجام دادم!!!»

نکته‌ای که توجه کاربران را به خود جلب کرده، سبک آرایش چشم‌های این خواننده سابق است. او جوری چشمهایش را ناشیانه آرایش می‌کند که زیر چشمهایش اغلب هاله‌ای سیاه نقش می‌بندد که انگار با حال و روز این روزهایش خوب می‌خواند. چند وقت پیش هم برتنی‌ با چاقوی آشپزخانه در اینستاگرام دست به شیرین‌کاری زده و طرفدارانش را شکفت‌زده کرده‌بود. معلوم نیست با این رفتارهای عجیب چه سرنوشتی در انتظارش است. شما در اینباره چه فکر می‌کنید؟ 

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.