بازیکنان استقلال باهوش بودند، از النصر مساوی می‌گرفتند

پارس فوتبال . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۸:۵۸


– اخبار ورزشی –

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال استقلال برابر النصر عربستان در لیگ نخبگان آسیا، اظهار داشت: شاید خیلی‌ها انتظار داشتند استقلال با گل‌های خورده بیشتری از زمین خارج شود اما فوتبال خوبی بازی کرد. بازیکنان استقلال خیلی خوب دفاع کردند و علاوه بر این، سیدحسین حسینی شب خوبی را پشت سر گذاشت. نمایش حسینی در دیدار با النصر تفاوت‌ها را نشان داد و در دیدار با ذوب‌آهن اصفهان با تصمیم غیر حرفه‌ای اشتباه بزرگی مرتکب شدند و این بازیکن را کنار گذاشتند.جدول لیگ نخبگان در پایان دور سوم/ سقوط استقلال به رده ششم

وی افزود: نمی‌خواهم صحبت‌های کلیشه‌ای انجام دهم و از قیمت بالای بازیکنان النصر صحبت کنم اما بازیکنان استقلال با این شرایط هم با غیرت بازی کردند و اگر کمی با هوش بودند می‌توانستند بازی را به تساوی بکشانند. میلاد زکی‌پور تمرکز بهتری داشت، می‌توانست از موقعیت‌هایی که بدست آورد استفاده و گلزنی کند. دست سهراب بختیاری‌زاده درد نکند که مردانگی کرد و در این دو، سه بازی هدایت استقلال را برعهده گرفت. تعویض‌های او در بازی با النصر خوب بود. وقتی کاکوتا وارد زمین شد، فشاری که از خط دفاع و هافبک النصر شاهد بودیم کمتر شد. از آرش رضاوند توقع بیشتری می‌رفت، هر چند دقایق کمی به میدان رفت.

پیشکسوت استقلال در خصوص حضور موسیمانه به عنوان سرمربی جدید آبی‌پوشان گفت: موسیمانه رزومه قوی دارد و باید ببینیم در گذر زمان چه اتفاقاتی می‌افتد. چند سال پیش در زمان حضور وینفرد شفر این تجربه را داشتیم که با وجود 7،8 امتیاز عقب افتادن از بالای جدول برگردیم و شرایط را بهتر کنیم. فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است و برای همین بیننده‌های زیادی دارد. موسیمانه 4 مربی همراه خودش به ایران آورده و اگر حرفه‌ای باشد که حتماً هست، یک ایرانی را در کادرفنی‌اش قرار می‌دهد تا اطلاعات تیم و مسابقات به او برسد. امیدوارم بختیاری‌زاده در کادرفنی او باشد، چرا که موسیمانه حداقل نیاز به 10 روز کار دارد تا با بازیکنان و فوتبال ایران آشنا شود.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.