بسکتبال NBA بسکتبال عزیز دوباره برگشت!

پارس فوتبال . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۹:۳۵


طرفداری | پرافتخارترین‌ تیم‌های‌ تاریخ NBA فصل را با پیروزی شروع کردند.

بامداد چهارشنبه به وقت تهران، فصل ۲۵-۲۰۲۴ NBA با برگزار دو مسابقه به شکل رسمی آغاز شد. در ادامه این مطلب مروری داریم بر نتایج و مهم‌ترین اتفاقاتی که امروز در دنیای NBA رخ داد.

بوستون سلتیکس ۱۳۲-۱۰۹ نیویورک نیکس 

هواداران سلتیکس مدت‌ها منتظر دیدن این صحنه بودند: بالا رفتن بنر قهرمانی شماره ۱۸. بوستون که این فصل را به عنوان مدافع عنوان قهرمانی شروع کرده، مقابل یک تیم تقویت شده قرار گرفت که ظاهرا یکی از امیدهای پایان دادن به سلطه سلتیکس در کنفرانس شرق است. با این حال طوری که تیم جو مازولا شوت زد، تیم منتخب تاریخ هم تسلیم می‌شد، نیویورک نیکس جای خودش! بازیکنان سلتیکس به رکورد ۲۹ سه امتیازی رسیدند که رکورد تاریخ NBA است، با این حال در آخرین دقایق هر چه تلاش کردند، موفق به شکستن رکورد میلواکی باکس (۲۹ سه امتیازی سال ۲۰۲۰) نشدند. شاید به قول جیلن براون کسی چشم‌شان زده بود چون ۱۰ اقدام سه امتیازی آخر این تیم وارد سبد نشد. جیسن تیتم با اختلاف بهترین بازیکن اولین بازی فصل لقب گرفت. جی تی ۳۷ امتیاز گرفت، ۱۰ اسیست به هم‌تیمی‌هایش داد، فیلدگل خیره کننده ۱۴ از ۱۸ زد و در نهایت از ۱۱ پرتاب، ۸ سه امتیازی موفق زد!

بنر شماره ۱۸ 
آن‌ها حالا به تنهایی پرافتخارترین تیم لیگ هستند
تیتم ۷ سال برای این انگشتر تلاش کرد

لس آنجلس لیکرز ۱۱۰-۱۰۳ مینه سوتا تیمبروولوز 

آخرین باری که لیکرز بازی اول فصل را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، باراک اوباما هنوز رئیس جمهور آمریکا بود (۲۰۱۶). این طلسم اما مقابل یکی از مدعیان جدی کنفرانس غرب شکسته شد. می‌توانیم عملکرد جی جی ردیک در اولین بازی خودش روی نیمکت لیکرز را خوب توصیف کنیم. لیکرز به وضوح نسبت به قبل تغییر کرده بود و امتیازات فست بریک آن‌ها گواهی بر این قضیه است. آنتونی دیویس ستاره بی‌چون‌وچرای این مسابقه لقب گرفت. ای دی ۳۶ امتیاز کسب کرد، ۱۶ ریباند داشت و ۳ بلاک به نام خودش نوشت. او آن‌قدر خوب بود که هنگام پرتاب آزادهای آخر بازی از سوی هواداران شعار MVP شنید و خودش پس از بازی با طعنه در مورد ندادن جایزه بهترین بازیکن دفاعی سال حرف زد. اتفاق جذاب بازی اما ورود اولین زوج پدر و پسر تاریخ NBA به زمین بود. لبران جیمز (۱۶ امتیاز) و پسرش برانی جیمز تاریخ‌سازی کردند. باید صبر کنیم ببینیم باز هم به برانی (۰ امتیاز در ۲ دقیقه) بازی خواهد رسید یا باید عملکرد او را در جی لیگ پیگیری کنیم. 

پدر و پسر در یک قاب 

بهترین بازیکنان امروز 

شما دوست دارید کدام بازیکن را در تیم‌تان داشته باشید؟
مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.