دلیل مسدود شدن درگاه پرداخت دیجی کالا چه بود؟

گجت نیوز . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۱۰:۳۲


دلیل مسدود شدن درگاه پرداخت دیجی کالا چه بود؟ | گجت نیوز

دلیل مسدود شدن درگاه پرداخت دیجی کالا و به تعلیق درآمدن مجوز اینماد این شرکت چه بود؟ امین کلاهدوزان، رئیس مرکز تتا به این سوال پاسخ می‌دهد.

روز گذشته شاهد تعلیق مجوز اینماد دیجی کالا و مسدود شدن درگاه‌های پرداخت اینترنتی این فروشگاه آنلاین بودیم و دیدیم که مدیران این شرکت نسبت به تصمیم سازمان توسعه تجارت الکترونیک واکنش نشان دادند و اقدام آن‌ها را غیرکارشناسی و نسنجیده خواندند. اما علت مسدود شدن درگاه‌های پرداخت دیجی کالا چه بود؟

دلیل مسدود شدن درگاه پرداخت دیجی کالا

پس از انتشار رسمی بیانیه شرکت بزرگ دیجی کالا و انتقاد از سازمان توسعه تجارت الکترونیک، رئیس این مرکز واکنش نشان داد و در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

متاسفانه اطلاعیه دیجی کالا غیردقیق و خلاف واقع است. از 4 ماه قبل به صورت مداوم و با هدف حمایت از کل پلتفرم‌ها، جلساتی با سکوهای دارای تخلف فروش کالای قاچاق از جمله دیجی کالا و ستاد مبارزه با قاچاق کالا گذاشته شده و توافقات صورت جلسه شده، اما متاسفانه این شرکت تعهدات خود را کامل نکرده است.

به گفته رئیس مرکز تتا، نباید بین پلتفرم‌های مختلف تبعیض قائل شد و اجرای قانون برای همه باید یکسان باشد. امین کلاهدوزان در توییت خود تأکید کرده است که ایجاد رویه تبعیض بین شرکت‌ها، منطق این مرکز نبوده و نیست. البته در حال پیگیری برای رفع موانع پیش رو و بازگشت فعالیت دیجی کالا هستیم.

در گجت نیوز بخوانید: تعلیق مجوز اینماد و بسته شدن درگاه های پرداخت دیجی کالا همراه اول برای خرید ۴۰ درصد سهام دیجی کالا چقدر پرداخت کرده است؟ قوه قضائیه: توهین کنندگان به مقدسات در محصولات دیجیکالا را رها نمی‌کنیم دیجی کالا 1403-08-02
علیرضا قادرمیهنی
مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.