مرتضی فنونی‌زاده : برد های پرسپولیس بر دوش اوستون اورونوف است

پارس فوتبال . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۱۱:۱۵


مرتضی فنونی‌زاده پیشکسوت پرسپولیس گفت : شک نکنید بار ۶۰ درصد از بردهای پرسپولیس بر روی دوش اوستون ارونوف است من نمی‌دانم مربی بدنسازی باشگاه چه تمرین‌هایی به بازیکنان می‌دهد که اینطور مصدوم می‌شوند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مرتضی فنونی‌زاده پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شکست پرسپولیس در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا برابر السد قطر اظهار داشت:

از دقایق ابتدایی از شکل تیم مشخص بود بازیکنان برای ۳ امتیاز وارد زمین شدند ولی متاسفانه در ضربات کرنر یک گل بچگانه خوردیم. ما در سه بازی لیگ نخبگان آسیا خیلی خوب بازی کردیم ولی نتوانستیم یک نتیجه عالی به دست بیاوریم.

وی افزود:

من از بازگشت مرتضی پورعلی‌گنجی خیلی خوشحال هستم و دیدیم که توانست در ۹۰ دقیقه خوب بازی کند. به نظر من الکسیس گندوز یکی از بهترین بازیکن‌های این دیدار بود و خوشحالم چنین فردی در درون دروازه قرار دارد. او بعد از گلی که دریافت کردیم توانست چند موقعیت گل را از تیم حریف بگیرد. ای کاش خوان کارلوس گاریدو در ۲۰ دقیقه بازی از سه مهاجم استفاده می‌کرد و سعید مهری را هم به بازی می‌آورد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد نبود اوستون ارونوف گفت:

شک نکنید بار ۶۰ درصد از بردهای پرسپولیس بر روی دوش اوستون ارونوف است. من نمی‌دانم مربی بدنسازی باشگاه چه تمرین‌هایی به بازیکنان می‌دهد که اینطور مصدوم می‌شوند. با اختلاف می‌گویم نبود ارونوف باعث می‌شود خط جلو پرسپولیس دچار آشفتگی شود و من شک ندارم اگر او بود تیم با اختلاف ۳ گل برنده بازی می‌شد.

فنونی‌زاده درباره عملکرد لوکاس ژوآئو در برابر السد، یادآور شد:

به نظر من او عملکرد بدی نداشت و فقط در ضربات آخر کمی مشکل داشت که قطعا در تمرینات برطرف خواهد شد. خواهشمندم آن دسته از کسانی که می‌گویند این بازیکن خیلی خوب نیست دقت داشته باشند که همین لوکاس ژوآئو از نظر قدرت بدنی بهترین است و امیدوارم دوستان فوتبالی اول بازی را ببینند و بعد در مورد این بازیکن صحبت کنند.

وی ادامه داد:

خیلی خوشحالم که سهیل صحرایی در این بازی فرصت پیدا کرد بازی کرد. امیدوارم از این دیدار به بعد کادرفنی یک نگاه ویژه‌ای به بازیکنان جوان داشته باشد چون من در بازی مقابل السد شاهد بودم او در چند صحنه توانست خط دفاع تیم مقابل را دچار آشفتگی کند. این بازیکن نشان داده توانایی‌های زیادی دارد و کادرفنی باید در بازی‌های لیگ برتر از او هم استفاده کند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص بازی بعدی تیم در لیگ برتر مقابل شمس آذر قزوین، خاطرنشان کرد:

من یکی خواهشی از افشین پیروانی برادر خودم دارم که این است او بتواند با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ صحبت کند که بازی در ورزشگاه دستگردی برگزار شود چون آنجا زمین چمن بهتری نسبت به ورزشگاه شهر قدس دارد. در مورد بازی هم این تیم به تازگی سرمربی خودش را از دست داده ولی من شک ندارم آنها در این بازی با همان تاکتیک سعید دقیقی بازی می‌کنند. ما در لیگ خودمان اصلا مشکل نداریم و دغدغه ما در آسیا است ولی امیدوارم در مقابل شمس آذر قزوین به یک برد برسیم که شکست مقابل السد فراموش شود.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.