درخواست یک نماینده مجلس از معاون اول رئیس جمهور

پرسون . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۱۱:۴۶


نماینده مردم تهران در مجلس در جلسه علنی امروز از عارف معاون اول رئیس جمهور خواست تا برای موضوع تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی که روی میز مانده است اقدامی انجام دهد.

به گزارش سایت خبری پرسون، مرتضی محمودی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه در تذکر شفاهی با اشاره به نقطه نظرات نمایندگان درباره طرح اصلاح قانون هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، گفت: سخنان و بیانات همکاران در موافقت و مخالفت درباره طرح اصلاح مفادی از قانون هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان از طریق رسانه‌ها در حال پخش است و درخواست دارم که وزن برخی از بیانات باید بالا باشد، وقت زیاد و طولانی را از مجلس می‌گیریم در حالی که الان هنوز قانون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی روی زمین مانده است. مردم برای این موضوعات توقع دارند و ما باید برای آنها فریاد بزنیم.

وی با اشاره به گرانی کالاها، بیان کرد: در حال حاضر گرانی‌ها به صورت پلکانی در حال رشد است و آرام آرام وضع قیمت‌ها دارد اسفناک می‌شود، قیمت دلار را ببینید که هیچ صدایی از کسی بلند نمی‌شود، مردم از ما کار می‌خواهند، مردم از ما دغدغه‌هایشان را می‌خواهند. از آقای عارف خواهش می‌کنم که حتما برای موضوع تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی که روی میز مانده است فکری کند. گلایه‌ها زیاد است، مردم درد و گرفتاری دارند.

نماینده تهران در بخش دیگری از تذکر خود خطاب به رئیس مجلس اظهار داشت: زمان‌هایی که آقای رئیس می‌گوییم از پیشنهادات عبور کنیم به خاطر این است که ما به برخی از مسائل مهم رسیدگی کنیم که روی زمین مانده است. من نگاه کردم و دیدم که همه مردم پیام می‌دهند و از ما انتظار دارند. وقت مجلس باید صرف مشکلات مردم شود.

تسنیم

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه