با تکمیل نواقص ورزشگاه یادگار امام حضور بانوان پررنگ‌تر می‌شود

خبرگزاری برنا . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۱۰:۵۵


استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه با تکمیل نواقص ورزشگاه یادگار امام، حضور بانوان در این مکان ورزشی پررنگ تر می شود، تاکید کرد: خانه جوان در همه شهرستان ها راه اندازی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، بهرام سرمست در نشست با روسای هیات ورزشی استان و تجلیل از مدال آوران المپیک و پارالمپیک با حضور وزیر ورزش و جوانان، با اشاره به اینکه سمن ها موتور محرکه جامعه هستند، افزود: امیدوارم در دوره جدید وزارت ورزش و جوانان، جوانان بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

وی با بیان اینکه فرآیند استعدادیابی در حوزه ورزش اصولی و نظام مند نیست، ادامه داد: مهاجرت جوانان از کشور ضایعه بزرگی است؛ باید شرایط را برای زندگی دلخواه جوانان در جامعه فراهم کرد.

استاندار آذربایجان شرقی بیان کرد: تلاش می کنیم صنعت استان حامی ورزش باشد؛ لازمه تحقق این مهم نهادینه شدن تفکر سیستمی برای ارتباط و هم افزایی سازمان ها و ساختارها با همدیگر از یک سو و تکاپوی بیشتر اداره کل ورزش و جوانان استان از سوی دیگر است.
 
وی افزود: بانوان به طریق اولی در حوزه ورزش مورد غفلت واقع شده اند؛ از شهرداری می خواهم که تعداد سالن های ورزشی ویژه بانوان در بوستان ها افزایش یابد.

سرمست همچنین پیشنهاد کرد که ورزشگاه باغ شمال تبریز بعد از بازسازی و ایمن سازی به ورزش بانوان اختصاص یابد. 

وی یادآوری کرد: از ۹ درصد مالیات ارزش افزوده می توان برای کمک به افزایش سرانه فضاهای ورزشی برای بانوان و جوانان استفاده کرد.
 
وی اضافه کرد: انتظار دارم خانه جوان در همه شهرستان های ما تشکیل شود و اداره کل ورزش و جوانان و فرمانداری‌ها مکلف به انجام این امر هستند.
 
استاندار آذربایجان شرقی گفت: همه مدیران کل و فرمانداران را مکلف می کنم که یک دستیار جوان برای خود انتخاب و به استانداری معرفی کنند.

وی افزود: همچنین یکی از حلقه های مجمع مشورتی توسعه استان نیز حلقه جوانان خواهد بود.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه