سردار جلالی: رژیم صهیونیستی اعتبار خود را از دست داده است

خبرگزاری برنا . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۱۱:۰۲


رئیس سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه موضوع مقاومت مشروع ترین اقدام فلسطینی ها است، گفت: رژیم صهیونیستی اعتبار خود را ازدست داده و این موضوع باعث سقوط این رژیم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، سردار غلامرضا جلالی فراهانی، رییس سازمان پدافند غیرعامل در نشست خبری امروز چهارشنبه(۲آبان)، گفت: ابتدا هفته پدافند و یاد شهدای گرامی محور مقاومت را گرامی می داریم. موضوع مقاومت یک موضوع تمدنی بوده و با شهادت فرماندهان به پایان نمی رسد و همچنان مقاومت زنده است زیرا با شهادت فرماندهان جایگزین های آنها فعالیت مقاومت را ادامه می دهند.

جلالی تاکید کرد:موضوع مقاومت مشروع ترین اقدام فلسطینی ها است رژیم صهیونیستی اعتبار خود را ازدست داده و این موضوع باعث سقوط این رژیم خواهد شد. از طرفی باید بگویم رژیم صهیونیستی با یک سال جنگیدن و به شهادت رساندن چیزی برایشان به جز انزوای جهانی ندارد. 

وی تصریح کرد:  ما از بعد نظامی و سیاسی جایگاه خوب و مناسبی داریم در بعد پدافند غیر عامل رویکرد عمده ما برنامه عملیاتی و ضرورت مبارزه با رژیم صهیونیستی بوده که در این رابطه ما برای مقابله با اقدامات تروریستی سناریوهای مختلف را در ۸ دستور العمل تبیین و در شوراهای مختلف بررسی و در حال اجرا داریم. البته اقدامات پدافندی ، افزایش تاب آوری و انسجام ملی را در دستور کار داریم.

وی اضافه کرد: دستورالعمل شهید نیلفروشان  را در جهت کاهش مخاطرات برای دستگاه ها آماده کردیم از طرفی برای حوزه زیر ساختی دستورالعملی با عنوان شهید باکری را برای تداوم کارکردهای ضروری آماده و برای نهادها ابلاغ کرده ایم همچنین طرح های دیگری را با عناوین شهدا در قالب ۸ دستورالعمل برای دستگاه های اجرایی ارسال کردیم.

وی گفت: دستورالعمل تعیین مرجعیت کمیته دائمی پدافند غیرعامل که برخی وزرا عضو آن هستند که تصمیمات پدافند به این شورا سپرده شده است مراحل اجرایی را طی می کند.  البته مسوول اجرای پدافند در هر نهاد و ارگان مسوولان نهادها و استانداران هستند.

در حال تکمیل...

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه