مراسم وداع پیکر اولین شهیده مقاومت ایران در حرم رضوی

اکو نیوز . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۱۲:۰۱


اقتصاد ایران: مشهد- آیین استقبال و تشییع پیکر مطهر معصومه کرباسی اولین شهیده مقاومت جمهوری اسلامی ایران امشب در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از ورود پیکر مطهر «معصومه کرباسی» به ایران و استقبال از این بانوی شهیده در معراج شهدای تهران، امشب دوم آبان‌ماه نیز، مراسم تشییع پیکر این شهیده راه مقاومت بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در رواق امام خمینی (ره) با حضور زائران و مجاوران حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

مراسم استقبال در فرودگاه مشهد نیز امروز ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه برگزار و سپس پیکر مطهر این بانوی شهیده با حضور مردم ولایتمدار به سمت حرم مطهر رضوی، انتقال پیدا خواهد کرد.

چند روز پیش در یک عملیات پهپادی توسط رژیم غاصب صهیونیستی، رضا عواضه از شیعیان لبنان و همسر ایشان معصومه کرباسی در منطقه جنوب لبنان مورد اصابت موشک‌های پهپادی قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.

شهیده کرباسی فارغ‌التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز و از فعالان فرهنگی و رسانه‌ای بود که در سال ۱۳۸۲ با هم‌کلاسی لبنانی خود شهید دکتر رضا عواضه که هر دو از نخبگان علمی بودند، ازدواج کرد و در سال ۱۳۸۳ به همراه همسرش به لبنان رفت.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.