فیلم جدید ایناریتو با بازی تام کروز در بریتانیا ساخته می‌شود

عصر ایران . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۱۲:۴۰


فیلمبرداری فیلم جدید تام کروز به کارگردانی ایناریتو برای کمپانی برادران وارنر و لجندری اینترتینمنت به زودی در بریتانیا آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، به احتمال زیاد از اوایل ماه آینده فیلمبرداری فیلم جدید الخاندرو گونزالس ایناریتو با بازی تام کروز در بریتانیا شروع می‌شود.

این پروژه که هنوز عنوانی ندارد، اولین فیلم انگلیسی زبانی است که ایناریتو پس از «بازگشته از گور» می‌سازد. وی علاوه بر کارگردانی، تهیه کنندگی فیلم را هم برعهده دارد و فیلمش را برمبنای فیلمنامه‌ای می‌سازد که سال ۲۰۲۳ همراه نیکلاس جیاکوبون و الکساندر دینلاریس نویسندگان «مرد پرنده‌ای» نوشته بود.

در حالی که هیچ خبری درباره موضوع فیلم منتشر نشده، گفته شده ساندرا هولر، جان گودمن، مایکل استهلبرگ، جسی پلمونز و سوفی وایلد از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

این اولین فیلمی است که کروز پس از امضای قرارداد همکاری با برادران وارنر دیسکاوری در ژانویه می‌سازد. آخرین پروژه او با این استودیو «لبه فردا» در یک دهه پیش بود.

کروز سال ۲۰۲۳ با «ماموریت: غیرممکن - روزشمار مرگ» و «تاپ گان: ماوریک» دیده شد و هشتمین فیلم «ماموریت: غیرممکن» برای پارامونت فیلم بعدی او خواهد بود. وی همچنین بازیگر یک فیلم اکشن به کارگردانی داگ لیمان برای یونیورسال است که نامش را به عنوان نخستین غیرنظامی که خارج از ایستگاه فضایی بین‌المللی پیاده روی می‌کند، ثبت خواهد کرد.

ایناریتو برای کارگردانی «برد من» در سال ۲۰۱۵ و «بازگشته از گور» در سال ۲۰۱۶ موفق شد تا ۲ جایزه اسکار را پشت سر هم از آن خود کند. او پس از آن فیلم «گوشت و شن» را در سال ۲۰۱۷ ساخت که یک فیلم کوتاه واقعیت مجازی و درباره مهاجرانی بود که با همراهی یک کایوت از مرز آمریکا و مکزیک عبور می‌کنند. این پروژه اولین بار در جشنواره فیلم کن سال ۲۰۱۷ به نمایش درآمد و سال ۲۰۱۸ موفق به دریافت یک جایزه اسکار ویژه برای دستاوردش در حوزه مجازی شد. سال ۲۰۲۲ فیلم بعدی او که نویسندگی، تدوین، تهیه‌کنندگی و کارگردانی آن را برعهده داشت با عنوان «باردو: وقایع نگاری نادرست یک مشت حقیقت» نامزدی اسکار بهترین فیلمبرداری را کسب کرد.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.