روستاآزاد: بزرگداشت شهید سیدحسن نصرالله در دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می شود خبرگزاری بین المللی

شفقنا . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۱۲:۰۴


شفقنا- بزرگداشت شهید سیدحسن نصرالله با عنوان «حزب الله زنده است» به همت معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود.

به گزارش شفقنا، حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد در نشست خبری اظهار داشت: امروز اگر کسی بخواهد نام جنگی که در لبنان و غزه در جریان است را «جنگ جهانی سوم» بگذارد، دور از واقعیت نیست چون بسیاری از دولت های اروپایی و عربی با سکوت خود و یا در اختیارگذاشتن امکاناتشان با رژیم صهیونیستی تشریک مساعی می کنند.

وی ادامه داد: امروز شاهد «مسخ» دولت ها هستیم بدین معناکه دولت هایی که سخن از ارزش های انسانی و بشری می زنند، این ارزش ها را پیش روی چشمان جامعه بشری به مسلخ می برند و روز به روز به هاری رژیم صهیونیستی افزوده می شود.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه همواره رشدها و نصرت الهی در بستر سختی ها شکل می گیرد، آن را از سنت های الهی دانست و بیان کرد: امروز هم با توجه به سیطره و استیلاء آمریکا و اسرائیل و دولت های غربی و یکپارچه شدن آنها در از بین بردن فلسطین و لبنان می بینیم که چگونه نصرت الهی خودنمایی می کند و حزب الله و مقاومت روز به روز قوی تر می شوند.

وی در بخش دیگر سخنان خود از همدلی و مساعدتهای ملت ایران در کمک به جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه و لبنان تقدیر و تشکر کرد.

روستاآزاد از برگزاری همایشی تحت عنوان «حزب الله زنده است» خبر داد و گفت: این همایش با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین واعظی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی، حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه و طلال عتریسی، استاد دانشگاه لبنان همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: حضور و سخنرانی خانواده های شهیدان زاهدی، نیلفروشان و سیدعباس موسوی بخشهای دیگری از این همایش است ضمن اینکه در این همایش از خانواده های شهدای لبنان هم تکریم خواهد شد.

وی گفت: در حاشیه همایش، نمایشگاه غزه برپا خواهد شد و کارگاه خطاطی برای شهدای مقاومت نیز درنظر گرفته شده است. همچنین برخی دستاوردهای دفتر تبلیغات اسلامی که به موضوع مقاومت اختصاص دارد به نمایش درخواهد آمد. از جمله، کتاب «مقاومت اسلامی از نگاه قرآن کریم با رویکرد دیدگاه رهبر انقلاب اسلامی» هم که اختصاص به مقالات همایش مقاومت اسلامی که سال 97 برگزار شد، دارد در این همایش رونمایی خواهد شد.

وی از رونمایی بورس تحصیلی سیدحسن نصرالله در دانشگاه باقرالعلوم خبر داد و افزود: دانشجویان لبنانی که درس آنها نیمه تمام مانده است با تائید مراکز رسمی لبنان از جمله حزب الله می توانند در دانشگاه باقرالعلوم ادامه تحصیل دهند.

معاون دفتر تبلیغات اسلامی در پایان اعلام کرد: همایش «حزب الله زنده است» دوشنبه آینده 7 آبان ماه در سالن همایش های غدیر برگزار خواهد شد.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه