قتل عام مردم غزه با سلاح جدید و مرگبار صهیونیست‌ها

جهان نیوز . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۱۲:۵۱


داغ کنيد+۰
کد مطلب : 902142
منابع خبری گزارش دادند ارتش رژیم صهیونیستی که پیش از این، بشکه‌های انفجاری را در محله‌های شمال غزه کار می‌گذاشت، این بار در اقدامی جنایتکارانه، با استفاده از جنگنده‌ها، این بشکه‌های انفجاری مرگبار را بر سر مردم پرتاب می‌کند.
به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم، در شرایطی که رژیم صهیونیستی به جنگ با بیمارستان‌ها ادامه می‌دهدف بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی در شمال نوار غزه همچنان تحت حملات و محاصره شدید این رژیم قرار دارند.

مدیر بهداشت غزه در این زمینه در گفتگو با الجزیره اعلام کرد: آنچه اشغالگران در شمال نوار غزه انجام می‌دهند، جنایت جنگی کامل است. ارتش صهیونیستی بیش از 1000 پرسنل پزشکی در نوار غزه را به شهادت رسانده است.

این مقام دولتی غزه تاکید کرد که رژیم اشغالگر، بیمارستان‌ها را در چهارچوب اجرای طرح خود برای آوارگی اجباری ساکنان شمال غزه، به یک هدف اصلی تبدیل کرده است. صهیونیست‌ها همچنان به آواره کردن مردم فلسطین در شمال نوار غزه، محاصره بیمارستان‌ها و جلوگیری از ورود دارو، غذا و آب ادامه می‌دهند.

پرتاب بشکه‌های انفجاری بر سر مردم در شمال غزه
از طرف دیگر «انس الشریف» خبرنگار الجزیره، اعلام کرد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی برای هدف قرار دادن غیرنظامیان در شمال نوار غزه، از بشکه‌های انفجاری استفاده می‌کنند و شب گذشته بشکه‌های انفجاری را بر سر مردم در محله‌های مسکونی این منطقه پرتاب کردند.

بر اساس این گزارش، بولدوزرهای ارتش صهیونیستی، قبلاً بشکه‌های انفجاری را در مرکز محله‌های جبالیا کار گذاشته بودند و شب گذشته برای اولین بار، جنگنده‌های ارتش صهیونیستی بشکه‌های انفجاری را از روی هوا بر سر مردم پرتاب کردند.
رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که بشکه‌های انفجاری بر روی محله‌های مسکونی در شمال غزه سقوط می‌کنند و موجب انفجارهای بسیار قوی و لرزش‌های زمینی می‌شوند که ساکنان را به وحشت می‌اندازد.

بشکه‌های انفجاری؛ سلاحی ارزان و بسیار مرگبار
بشکه‌های انفجاری، سلاحی ارزان و بسیار مرگبار هستند که از بلوک‌های فلزی یا سیمانی مجهز به یک فن نیروی محرکه در عقب و یک چاشنی مکانیکی در قسمت جلویی تشکیل شده‌اند. این بشکه‌ها بین 200 تا 300 کیلوگرم مواد منفجره تی‌ان‌تی با خود حمل می‌کنند و علاوه بر آن، مواد نفتی که به آتش سوزی هنگام اصابت به هدف کمک می‌کند و ضایعات فلزی مانند میخ و قطعات ضایعاتی که در صنعت خودروسازی استفاده می‌شود نیز، در این بشکه‌ها کار گذاشته شده تا تلفات جانی و مالی را بیشتر کند؛ به ویژه اگر بمباران ناگهانی باشد.

بشکه‌های انفجاری سلاحی هستند که به شکل کورکورانه از آنها در هدف قرار دادن مناطق مورد نظر استفاده می‌شود و فشار زیادی دارند و تخریب بالایی به بار می‌آورند.

یک امنیتی فلسطینی گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی ربات‌های بمب‌گذاری شده را در چندین منطقه مسکونی در اردوگاه جبالیا منفجر کرد که منجر به ویرانی گسترده و تلفات جانی بی شمار شد. ارتش اشغالگر با قرار دادن بشکه‌های انفجاری در مناطق پرجمعیت در ساعات شب و یا بمباران از طریق جنگنده‌ها و پهپادها در ساعات صبح، در تلاش است تا اردوگاه جبالیا را به شکل بی‌سابقه‌ای نابود کند و از بین ببرد.

اسماعیل الثوابته، مدیر کل دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه هم در این زمینه گزارش داد: ارتش دشمن صهیونیستی از ربات‌های انفجاری و بشکه‌های انفجاری به عنوان بخشی از ابزارهای وحشیانه خود برای نسل کشی علیه مردم غزه استفاده می‌کند.

شاهدان عینی گزارش می‌دهند که پهپادهای صهیونیستی حملات خود را به سمت شهروندان غیرنظامی در شمال غزه تشدید کرده‌اند و هر شهروندی را که در جستجوی آب و غذا باشد، هدف قر ار می‌دهند. آب و غذای فلسطینی‌ها در شمال غزه به طور کامل تمام شده و چند روز است که مردم از آب‌های آلوده برای آشامیدن استفاده می‌کنند.
https://jahannews.com/vdcfj0d10w6dxya.igiw.html
jahannews.com/vdcfj0d10w6dxya.igiw.html
# تگ ها
غزهفلسطینرژیم صهیونیستیاسرائیل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.