تذکرات کتبی امروز نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

فردا نیوز . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۱۳:۳۷


عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

احمد نادری در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 2 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

-تذکر رضا حاجی پور نماینده آمل و تعداد  15 نفر از نمایندگان به وزرای کشور و جهاد کشاورزی: ضرورت  تسریع در جبران خسارت‌های ناشی از سیل در شهر رزن و روستاها حوزه انتخابیه، همچنین تذکر این نماینده به همراه 14 نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تأمین اعتبار چهاربانده کردن محور هراز.

تذکر کمال حسین پور به همراه 15 نفر از نمایندگان به وزیر امور خارجه و رئیس جمهور: ضررورت پیگیری جدی موضوع بسته شدن مرز کیله – سردشت از طرف دولت عراق.

تذکر کمال حسین پور و مجتبی رحماندوست به وزیر ورزش و جوانان و رئیس جمهور: ضرورت تأمین متناسب و متوازن زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی در شهرستان‌های سردشت، پیرانشهر و میرآباد.

تذکر شهباز حسن‌پور بیگلری به وزیر کار ، تعاون و رفاه اجتماعی: لزوم اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان. همچنین تذکر به وزیر امور اقتصادی و دارایی: لزوم تسریع در پرداخت تسهیلات تکلیفی ازدواج، فرزندآوری، اشتغال و مسکن در شهرستان‌های کرمان و راور.

تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی به همراه 31 نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم رفع مشکل جمعی از کارنامه سبزهای آزمون آموزگاری و دبیری 1402  و 1403.

تذکر فرامرز شاهسواری به همراه 24 نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: لزوم رسیدگی به کمبود شدید پزشک عمومی، متخصص و تجهیزات پزشکی در شهرستان هشترود و چاراویماق.

تذکر رمضان رحیمی دشتلوئی به همراه 19 نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم جلوگیری از اخذ تعهد خدمت از معلمانی که به صورت بورسیه و خارج از ساعات اداری در حال تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری هستند.

تذکر محمد بهرامی سیف آباد به همراه 29 نفر از نمایندگان به  وزیر نیرو: لزوم رسیدگی به احداث غیرقانونی سد ماندگان در رشته کوه دنا.

تذکر ابوالقاسم جراره به همراه 39 نفر از نمایندگان به وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزیر امور خارجه: ضرورت پیگیری دعاوی قانونی بین المللی از شرکت‌های مخابراتی در خصوص حادثه تروریستی لبنان .

تذکر احمد بخشایش اردستانی به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان فرهنگی و لزوم رسیدگی به مشکلات بازنشستگان فرهنگی با بیمه تکمیلی بهتر.

تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی به همراه 18 نفر از نمایندگان به وزیر کشور: لزوم حل مشکلات گازوئیل کامیون‌داران و خودروهای سنگین درون شهری شهرستان‌های شاهین شهر، میمه و برخوار.

تذکر محمد خوش سیما به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: ضرورت بهبود پوشش دهی تلفن همراه در تعدادی از روستاهای شهرستان گرمی و انگوت.

تذکر علیرضا نثاری به همراه 16 نفر از نمایندگان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: لزوم رسیدگی به تعطیلی کارخانه دولومیت نهاوند. همچنین تذکر به همراه 26 نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت: لزوم رسیدگی به وضعیت اسفبار خدمات پزشکی در شهرستان نهاوند.

تذکر ولی الله بیاتی به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت بومی گزینی به خصوص در شهرهای کوچک.

تذکر سید کریم معصومی خسروآبادی به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: لزوم رفع اختلال قطعی در شبکه‌های ارتباطی تلفن ثابت و سیارو اینترنت در جریان قطعی برق سراسری.

تذکر رضا حاجی پور نماینده آمل و 31 نماینده دیگر به وزیر ارتباطات و وزیر امور خارجه درباره لزوم دیپلماسی با کشورهای منطقه برای پیشگیری از حادثه تروریستی لبنان و تذکر دیگری به همراه تنی چند از نمایندگان به وزیر نیرو درباره لزوم انجام تعهدات مالی طرح سد هراز.

تذکر کمال حسین پور نماینده پیرانشهر به رئیس جمهور و وزیر بهداشت درباره ضرورت توسعه متناسب و عادلانه امکانات بهداشت و درمانی و تأمین نیروهای متخصص بیمارستان ها در شهرستان های محروم و مرزی و تذکر دیگری به رئیس جمهور و وزیر راه درباره ضرورت تسریع در بهسازی راه های روستایی در شهرستان سردشت و پیرانشهر.

تذکر احمد بخشایش اردستانی نماینده اردستانی به وزیر صمت درباره لزوم رسیدگی به مشکلات ناشی از فعالیت شرکت های فولاد در شهرستان مهاباد.

تذکر سیدکریم معصومی خسروآبادی نماینده فومن به وزیر راه درباره لزوم تکمیل طرح های عمرانی شهرستان های شفت از جمله جاده ملاسرا-شفت و پول چوب رو.

تذکر رمضان رحیمی نماینده فلاورجان به وزیر نیرو درباره لزوم پاسخگویی در خصوص قطعی برق چاه های کشاورزی./

خانه ملت

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه