متکی: روسیه به تعهدش درباره موشک‌های اس ۳۰۰ و ۴۰۰ عمل کند

دیدار نیوز . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۱۳:۱۸


منوچهر متکی، نماینده تهران در مجلس از دولت روسیه خواست که به تعهد خود در توافق برای تحویل موشک‌های S ۳۰۰ و S ۴۰۰ عمل کند.

دیدارنیوز: نماینده تهران در مجلس گفت: از دولت روسیه می‌خواهیم به تعهد خود در توافق برای تحویل موشک‌های S ۳۰۰ و S ۴۰۰ عمل کند.

منوچهر متکی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) در تذکری شفاهی با تسلیت شهادت قهرمانانه یحیی سنوار افزود: رژیم صهیونیستی و آمریکا نمی‌فهمند که سنوار شهید، از سنوار در میدان برای آن‌ها خطرناک‌تر است.

رئیس هیأت پارلمانی ایران در اتحادیه بین‌المجالس جهانی (IPU) با قدردانی از سفر رئیس مجلس به لبنان گفت: ما در ژنو شاهد اثرگذاری این سفر در سخنرانی‌ها و ملاقات‌های ایشان در مجمع بین‌المجالس جهانی بودیم.

متکی همچنین با بیان اینکه تحریم‌های ظالمانه شورای امنیت علیه ایران لغو شده است، گفت: از دولت روسیه می‌خواهیم به تعهد خود در توافق برای تحویل موشک‌های S ۳۰۰ و S ۴۰۰ عمل کند.

وی در پایان تشکیل موازی سه کمیته دیپلماسی اقتصادی در سه کمیسیون اقتصادی، امنیت ملی و صنایع را نادرست خواند و افزود: به هیأت رئیسه پیشنهاد می‌کنم دو کمیسیون دیگر این وظیفه را به کمیسیون اصلی بسپارند.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه