انتشار فراخوان شرکت در مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران

خبرگزاری دانشجو . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۱۴:۱۹


معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، فراخوان ثبت‌نام برای شرکت در مرحله استانی – دانشگاه تهران در سیزدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران را منتشر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرحله استانی – دانشگاه تهران این دوره از مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران به‌همراه کارگاه‌های آموزشی حرفه‌ای رایگان مناظره شامل روش‌شناسی مناظره، فنون مناظره، سخنوری و فن‌بیان برای دانشجویان متقاضی برگزار می‌شود.


مهلت ثبت‌نام برای دانشجویان علاقه‌مند شرکت در مرحله استانی این دوره از مسابقات از اول تا سی‌ام آبان ۱۴۰۳ تعیین شده است.


جوایز این دوره از مسابقات به‌ترتیب به شرح ذیل است:
گروه اول: ۱۰۰ میلیون ریال
گروه دوم: ۷۰ میلیون ریال
گروه سوم: ۴۰ میلیون ریال
به شرکت‌کنندگان گواهی حضور در مناظره هم اعطا می‌شود.


دانشجویان علاقه‌مند شرکت در مسابقات ملی مناظره دانشجویی می‌توانند برای ثبت‌نام به نشانی @FarhangiJUT در پیام‌رسان‌های ایتا و تلگرام مراجعه کرده یا با شماره ۰۲۱-۶۶۴۰۵۰۸۰ تماس بگیرید و یا به نشانی دانشگاه تهران (پردیس مرکزی)، ضلع جنوبی ساختمان دانشکدگان فنی، مرکز فرهنگی دکتر سعید کاظمی آشتیانی مراجعه حضوری داشته باشند.


این رویداد سالانه در دو مرحله دانشگاهی/ استانی و کشوری برگزار می‌شود و در قالب مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران بستری فراهم می‌شود که آنها بتوانند صادقانه نقطه‌نظرات خود را بیان کنند و در نتیجه به‌منظور جلب رأی داوران بهترین استدلال‌ها و براهینی را که مطابق با باورهایشان است، را جست‌و‌جو کنند.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.