سریال جدید هری پاتر هنوز در هاله‌ای از ابهامات است

پرسون . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۱۴:۴۱


بر طبق گزارش‌های متعدد، انتظار می‌رود این سریال در سال ۱۴۰۵ پخش شود، بنابراین طرفداران مجبورند مدتی منتظر بمانند. خبر خوب برای طرفداران هری پاتر: این سریال قرار است یک دهه طول بکشد! بر طبق گزارشات هر کتاب فصل جداگانه خود را خواهد داشت و درست همانند فیلم‌ها برخی از کتاب‌ها دو فصل را به خود اختصاص خواهند داد.

به گزارش سایت خبری پرسون، سریال جدید هری پاتر هنوز در هاله‌ای از ابهامات است، اما رئیس شرکت برادران وارنر به تازگی اطلاعاتی جدید درباره این سریال مورد انتظار فاش کرده است.

چنیگ دانگی که به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل گروه تلویزیونی برادران وارنر فعالیت می‌کند در جشنواره کن درباره سریال جدید هری پاتر گفت: «نویسندگان در حال کار کردن بر روی فیلمنامه هستند و تست‌های بازیگری در بریتانیا و ایرلند آغاز شده است.» دانگی اضافه کرد: «تلاش برای ساخت هری پاتر یک رویای باورنکردنی بود. به عنوان کسی که از طرفداران بزرگ کتاب‌ها است، فرصتی برای کاوش عمیق‌تر از آنها به دست آوردم. یک فیلم دو ساعته نمی‌تواند زیبایی این کتاب‌ها را به نمایش بگذارد. این دلیلی سفر ما برای به تصویر کشیدن دوباره دنیای جادوگری هری پاتر است.»

در فراخوان آزمون بازیگری برای نقش اصلی این سریال اعلام شده است که کودکان باید ساکن بریتانیا یا ایرلند باشند و در اردیبهشت ۱۴۰۴ بین ۹ تا ۱۱ ساله باشند. شرکت برادران وارنر همچنین اعلام کرده است متعهد استخدام بازیگرانی متنوع هستند و بازیگران بدون در نظر گرفتن قومیت، جنسیت، ناتوانی جسمی و نژاد می‌توانند در این آزمون شرکت کنند. کیسی بلویز، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل اچ‌بی‌او و مکس درباره این پروژه جدید گفت: «این سریال جدید کاوشی عمیق در کتاب‌های هری پاتر خواهد بود و جرئیاتی از کتاب که در فیلم‌های اصلی به تصویر کشیده نشدند را برای اولین بار به طرفداران ارائه خواهد داد.»

بر طبق گزارش‌های متعدد، انتظار می‌رود این سریال در سال ۱۴۰۵ پخش شود، بنابراین طرفداران مجبورند مدتی منتظر بمانند. خبر خوب برای طرفداران هری پاتر: این سریال قرار است یک دهه طول بکشد! بر طبق گزارشات هر کتاب فصل جداگانه خود را خواهد داشت و درست همانند فیلم‌ها برخی از کتاب‌ها دو فصل را به خود اختصاص خواهند داد.

برخلاف انتقاد‌های شدید از جی. کی. رولینگ، نویسنده کتاب‌های هری پاتر، این خانم انگلیسی به عنوان تهیه کننده اجرایی در این سریال نقش خواهد داشت. مدیران شرکت برادران وارنر و شبکه‌های اچ بی او و مکس که پخش این سریال را برعهده خواهند داشت، درباره نقش جی. کی. رولینگ در این سریال اعلام کردند: «اولویت ما کیفیت این سریال است. مشارکت رولینگ در سریال بدیهی است. هری پاتر داستانی مثبت در مورد عشق و پذیرش خود است، با این حال الویت ما دقت در اجرای جزئیات داستان است.»

خبر‌هایی درباره حضور ستاره‌های فیلم‌های هری پاتر در این سریال جدید نیز وجود دارد. گری اولدمن، بازیگر نقش سیریوس بلک، در فرش قرمز هفتاد و ششمین جوایز امی برای بازگشت به دنیای هری پاتر اعلام آمادگی کرد. این بازیگر فاش کرد به بازی در نقش دامبلدور علاقه دارد، با این حال گروه انتخاب بازیگران هنوز با این بازیگر تماس نگرفته است. گری اولدمن همچنین فاش کرد نقش او به عنوان سیریوس بلک در فیلم‌های هری پاتر بسیار کوتاه بود و بسیاری از جزئیات درباره زندگی این شخصیت نادیده گرفته شده بود.

هنوز خبری از حضور ستارگان اصلی فیلم‌های هری پاتر مانند دنیل رادکلیف، اما واتسون یا روپرت گرینت منتشر نشده است. حضور این بازیگران قطعاً به موفقیت سریال کمک خواهد کرد، اما برخی دیگر معتقدند حضور این بازیگران امکان درخشیدن و دیده شدن بازیگران جوانی که برای ایفای نقش‌های اصلی انتخاب خواهند شد را غیرممکن می‌کند. پیش ازاین دنیل دادکلیف اعلام کرده بود برای همیشه با دنیای هری پاتر خداحافظی کرده است.

رادکلیف درباره بازی در این سریال گفت: «تهیه‌کنندگان بدون شک تلاش می‌کنند تا از نو شروع کنند. تمام تلاش آنها بر ساخت دنیای هری پاتر خواهد بود، بنابراین پیدا کردن نقشی مناسب برای هری پاتر قدیمی غیرممکن است. من به دنبال نقش آفرینی در این سریال نیستم. برای تهیه‌کنندگان و بازیگران این سریال آرزوی موفقیت جهانی دارم و بی‌صبرانه منتظر تماشای این سریال در خانه هستم.»

افکارنیوز

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.