شیخ‌لاری: تراکتور به راحتی روشن تاجیکستان را شکست می‌دهد

خبرگزاری برنا . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۱۴:۱۲


پیشکسوت تراکتورسازی گفت: اعتقاد دارم تراکتور به راحتی از سد روشن تاجیکستان عبور خواهد کرد.

احد شیخ لاری پیشکسوت تیم فوتبال تراکتورسازی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در مورد دیدار فردای این تیم مقابل روشن تاجیکستان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: تراکتور بازیکنان خوب و درجه یکی در اختیار دارد و معتقدم به راحتی می‌تواند حریف خود را شکست دهد. انشاالله امشب شاهد یک بازی فنی و خوب همراه با برد باشیم تا دل مردم ایران و هواداران تراکتور شاد شود.

وی در خصوص شرایط فنی تراکتور با اسکوچیچ تا اینجای فصل تصریح کرد: تراکتور از لحاظ فنی چیزی کم ندارد،  فقط احساس می‌کنم در بعضی بازی‌ها بازیکنان تمرکز خود را از دست می‌دهند. اسکوچیچ مربی بین المللی و با تجربه‌ای است و بازیکنان در تک تک بازی‌ها به توصیه‌های او و کادرفنی گوش کنند. در بازی گذشته اصلا خوب بازی نکردیم و یک دلیل همین حرفی بود که زدم یعنی اینکه بازیکنان به توصیه‌های اسکوچیچ گوش نمی‌دهند. امیدوارم تراکتور روز به روز بهتر شود تا به موفقیت برسیم.

شیخ لاری درباری اینکه چقدر امیدوار است تا تراکتور در هر ۳ جام (لیگ، حذفی و سطح ۲ آسیا) به قهرمانی برسد گفت: راستش را بخواهید خیلی سخت است بخواهیم راجع به قهرمانی حرف بزنیم، چون راه طولانی تا پایان فصل در پیش است. پرسپولیس و استقلال شانس‌های اول قهرمانی هستند اما با تیمی که ما در اختیار داریم می‌شود به روزهای خوب امیدوار بود. اگر تراکتور درگیر حواشی بیرون از زمین نشود، به جام هم می‌رسد، چون پتانسیل آن را دارد.

 

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه