تولیدکنندگان و صنعتگران فرماندهان لایق جبهه اقتصاد کشورند

خبرگزاری برنا . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۱۴:۱۲


فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین گفت: تولیدکنندگان و صادرکنندگان مانند فرماندهان جبهه جنگ اقتصادی هستند که با مدیریت توانمندی خود به اشتغال و تولید کشور کمک کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به مناسبت گرامیداشت سالروز ملی صادرات، مراسم تقدیر از صادرکنندگان برترعضو اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین روز چهارشنبه با حضور مهدی عبدیان رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان، سردار آتانی فرمانده سپاه استان، موسوی مدیرکل امور مالیاتی، عقیلی مدیرکل استاندارد، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان، صنعتگران، تولیدکنندگان و صادرکنندگان در اتاق بازرگانی قزوین برگزار شد. 

سردار رفیعی آتانی در این مراسم اظهارداشت: شما تولیدکنندگان و صادرکنندگان با مجاهدت های خود افتخار آفرینی کردید و در شرایط سخت اقتصادی پرچم اشتغال و تولید را برافراشته نگه داشتید که ارزشمند است.

وی بیان کرد: شما را همراه امین سپاه دیده ایم و مکمل کارهای ما بودید و مجاهدت شما جای تقدیر دارد و از این که در صف اول مسئولیت های اجتماعی بودید سپاسگزاریم و همه شما را مانند قاسم سلیمانی و فرماندهان جبهه صنعت و اقتصاد می دانیم و براستی خیلی خوب مدیریت کردید.

سردارآتانی تصریح کرد: هرجا به کمک شما نیاز داشتیم حاضر بودید و امیدآفرین و حامی شدید و تولید کننده ما در صحنه ای که باید بدرخشد همین گونه رفتار کرده است و باید کمک کنیم تا صادرات بیشتر شده و اقتدار اقتصادی کشور تقویت شود و از این که با تحمل دشواری های فراوان  مجموعه های تولیدی خود را اداره می کنید نوعی جهاد مالی است و شما با آبرو و مالتان وارد کار شده اید که ستودنی است.
 
فرمانده سپاه استان قزوین در ادامه گفت: شما فارغ التحصیلان‌مبانی دینی انقلاب اسلامی هستید و دغدغه ها و مطالبات مطرح شده را به مسئولان ارشد کشور منتقل می کنیم زیرا همه حرفهای تولیدکنندگان منطقی و با حساب و کتاب است و نیازی به راستی آزمایی ندارد و عین واقعیت و حق است.

وی اضافه کرد: صادرات هم یکی از مولفه های قدرت کشور است و اگر از شما حمایت شود به نوعی از قدرت نظام دفاع شده است.

سردار آتانی یادآورشد: سالهاست مقام معظم رهبری تاکید دارند که از اتکا به نفت خارج شویم تا دشمن نتواند در حوزه اقتصادی ‌فشاری وارد کند و امروز که نبرد با دشمن وسیعتر شده دیگر بدخواهان نیم دانند در کدام جبهه بجنگند و دست به ترو.ر و حرکت های تروریستی و تحریم می زنند.

وی گفت: ۷۵ سال است مظلومان غزه به شهادت می رسند و امروز یمن، عراق، لبنان و غزه هر کدام یک جبهه است و ما با امریکا و اسراییلی ها سالهاست سینه به سینه می جنگیم و وعده صادق یک اوج و قله بود.

فرمانده سپاه استان قزوین اظهارداشت:  چهار عملیات روشن انجام دادیم و اسراییل و امریکا در محاسبه خود این قدرت را دیدند و انتقام قاسم سلیمانی را در عین الاسد که امن ترین جای امریکا بود گرفتیم و مرکز جاسوس خانه در اربیل را زدیم و وعده صادق یک با اهداف معین محقق شد.

این فرمانده نظامی یادآورشد: حرکت بعدی ما غیر قابل پیش بینی بود و با قدرت ۱۲ برابر صورت موشک خود را فرستادیم که رصد نشد و ۹۵ درصد موشکها به هدف خورد و هر گاه غیرقابل پیش بینی باشبم پیروزیم.

وی بیان کرد: امروز دشمنان جنایتکار بار دیگر سراغ مردم رفته اند و خانواده ها آواره شده اند و این مردم مظلوم دغدغه شهادت خانواده هایشان و نان و آب و غذا دارند و انتظار می رود همه مردم و شما صنعتگران آبروداری کنید و حامی مردم مظلوم غزه باشید.

سردار آتانی در ادامه گفت: شما صنعتگران و صادرکنندگان از از مالتان و ما با جانمان از مظلومان دفاع خواهیم کرد تا پیروزی نصیب ملت فلسطین و غزه شود.

در ادامه از 30 تن از صادرکنندگان نمونه استان تجلیل شد.



مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه