پلیس‌بازی گوگل علیه کلاهبرداران پیامکی

خبرگزاری برنا . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۱۴:۱۳


گوگل Messages به تازگی ابزار‌های جدیدی برای شناسایی کلاهبرداری اضافه می‌کند.

به گزارش خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری برنا؛ گوگل به تازگی از مجموعه‌ای از ویژگی‌های ایمنی جدید برای اپلیکیشن Messages خود خبر داده است. این ویژگی‌ها شامل شناسایی پیشرفته کلاهبرداری است که بر روی پیام‌هایی که ممکن است منجر به تقلب شوند، متمرکز است. در حال حاضر، این ابزار بر روی کلاهبرداری‌هایی که شامل تحویل بسته‌ها و پیشنهادات شغلی هستند، تمرکز دارد.

بررسی مجدد پلی استور گوگل به تعویق افتاد

همکاری هانیول با گوگل برای ادغام هوش‌مصنوعی

مخالفت گوگل برای انتشار استوری‌های شخص ثالث در پلی‌استور

هوش‌مصنوعی این‌بار در خدمت کارمندان مایکروسافت

گوگل همچنین در حال آماده‌سازی برای عرضه گسترده هشدار‌های هوشمند است، ویژگی‌ که مدتی است در مرحله آزمایشی قرار دارد. این ابزار به کاربران هشدار می‌دهد زمانی که لینکی از یک فرستنده ناشناس دریافت می‌کنند و به‌طور خودکار پیام‌های حاوی لینک از فرستندگان مشکوک را مسدود می‌کند.

ابزار‌های ایمنی به‌روز شده همچنین شامل هشدار‌های جدید محتوا‌های حساس است که به‌طور خودکار تصاویری که ممکن است حاوی برهنگی باشند را محو می‌کند. این ویژگی به صورت اختیاری است و همچنین همه چیز را در دستگاه نگه می‌دارد. این ویژگی در چند ماه آینده فعال خواهد شد.

در نهایت، ابزار جدیدی در راه است که به کاربران اجازه می‌دهد پیام‌های فرستندگان بین‌المللی ناشناس را غیرفعال کنند و بدین ترتیب کلاهبرداری را قطع کنند. این ویژگی به‌طور خودکار پیام‌های فرستندگان بین‌المللی که در لیست مخاطبین نیستند را مخفی می‌کند. این ویژگی در اواخر سال جاری در سنگاپور وارد برنامه آزمایشی خواهد شد و سپس به کشور‌های بیشتری گسترش خواهد یافت.

علاوه بر ابزار‌های فوق، گوگل اعلام کرده که در حال کار بر روی ویژگی تأیید هویت مخاطب برای اندروید است. این ویژگی باید به جلوگیری از کلاهبرداران که سعی در تقلید از یکی از مخاطبین شما دارند، کمک کند. این شرکت اعلام کرده که این ویژگی در سال آینده در دسترس خواهد بود.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه