اظهار بی‌اطلاعی نوازی از حضور در نیمکت استقلال!

افکار نیوز . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۱۵:۲۶


نوازی در مورد اینکه در کادر فنی پیتسو موسیمانه حضور دارد یا نه، ابراز کرد: نمی‌دانم هستم یا نه.

 محمد نوازی در بازگشت کاروان استقلال به ایران پس از دیدار مقابل النصر در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا عنوان کرد: بازی خوبی بود. بچه‌های ما با این همه سختی و مشکلات که پس از باخت به ذوب‌آهن به وجود آمد، تلاش خود را انجام دادند ولی متاسفانه در دیداری که حتی می‌توانستیم برنده باشیم، شکست خوردیم.

او در خصوص دلایل ناکامی استقلال از ابتدای فصل ابراز کرد: بدشانسی، مشکلات مدیریتی، بازیکن، مالی و... ؛ همه این مسائل بود ولی هلدینگ هم کار خودش را کرد و به نوبه خود وظیفه‌اش را انجام داد. مشکلات کوچکی بود که در آن مقطع حرف می‌بردند و می‌آوردند و همین مسائل به تیم ضربه زد.

مربی استقلال تاکید کرد: مشکلات وجود داشت، ولی الان همه چیز تمام شده است. با حضور سرمربی جدید، می‌جنگیم و تلاش می‌کنیم تا اتفاقات خوبی بیفتد.

نوازی در مورد اینکه در کادر فنی پیتسو موسیمانه حضور دارد یا نه، ابراز کرد: نمی‌دانم هستم یا نه. مربی جدید را دیدم ولی صحبتی انجام ندادیم و فقط خوشامدگویی کردیم و به بازیکنان معرفی شد.

او پیرامون هجمه علیه استقلال در این فصل و تاثیر آن روی عملکرد تیم گفت: هر تیمی نتیجه نگیرد، هجمه وارد می‌شود. استقلال تیم بزرگی است و حاشیه همیشه در آن هست. مردم از استقلال توقع دارند.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.