ترور رهبران انقلابی، پیروزی راهبردی و نظامی نیست

تابناک . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۱۳:۲۲


سیاسی » سیاست خارجی
686 بازدید
‍ پ
محمدباقر قالیباف عنوان کرد:

ترور رهبران انقلابی، پیروزی راهبردی و نظامی نیست

رئیس مجلس در دفتر حماس در تهران گفت: رژیمی که جعلی است و اصالت و ماهیت ندارد بیش از هفتادسال است که دم از امنیت پایدار می‌زند اما امروز ناامن ترین رژیم دنیاست. این نتیجه خون این شهدا و پیروزی آنهاست.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت شهید یحیی سنوار، اظهار داشت: شهید سنوار امروز در بهشت برین است و تا وقتی هم در قید حیات بود چه زمانی که در زندان‌های رژیم بود و چه بعد از آنکه در مجاهدت‌ها و چه روزی هم که پرچم را از شهید هنیه به دست گرفت و در میدان ایستاد، نشان داد که شامل «و اخری تحبونهم و نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین» است.
وی ادامه داد: امروز دشمنان ما خود می‌دانند که هرگز با ترور مردم و با ترور رهبران انقلابی هیچ‌گونه پیروزی نظامی و راهبردی برای آنها به دست نمی‌آید.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رژیمی که جعلی است و اصالت و ماهیت ندارد بیش از هفتادسال است که دم از امنیت پایدار می‌زند اما امروز ناامن ترین رژیم دنیاست. این نتیجه خون این شهدا و پیروزی آنهاست.
قالیباف افزود: البته حتماً شهادت شهید سنوار برای همه ما برای همه امت اسلامی برای همه آزادی‌خواهان ثلمه بزرگی است ولی هرگز باعث توقف پیروزی‌ها و توقف این مسیر و صراط مستقیم نخواهد شد.
وی گفت: امیدواریم و این‌گونه هم خواهد بود که ان‌شاءالله روزبه‌روز این مسیر محکم‌تر و مستدام‌تر به‌پیش رود و خواهد رفت.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه