صیانت از منابع طبیعی گیلان در اولویت قرار دارد/ برخی دهیاری‌ها در ساخت و ساز‌های غیرمجاز مشارکت دارند

تابناک . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۱۵:۴۲


صفحه نخست » اجتماعی
210 بازدید
‍ پ
دادستان کل کشور:

صیانت از منابع طبیعی گیلان در اولویت قرار دارد/ برخی دهیاری‌ها در ساخت و ساز‌های غیرمجاز مشارکت دارند

گروه استان‌ها- دادستان کل کشور بر اهمیت صیانت از انفال و منابع طبیعی در این استان تاکید کرد و گفت: این مسئله در گیلان به مراتب بیشتر از سایر استان‌ها مورد توجه است.

به گزارش خبرنگار تابناک از استان گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحدی آزاد ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری گیلان، به اهمیت نظارت بر عملکرد دهیاری‌ها در امور ساخت و ساز روستایی اشاره کرد و اظهار داشت: برخی دهیاری‌ها در ساخت و ساز‌های غیرمجاز مشارکت دارند و با این افراد باید برخورد جدی صورت گیرد. 

موحدی با تاکید بر ضرورت و ورود جدی به تخلفات دهیاری‌ها و شورا‌های اسلامی در روستا‌ها تصریح کرد: مسبب برخی ساخت و ساز‌های غیرمجاز در گیلان، دهیاری‌ها و شورا‌ها هستند و باید جلوی اینگونه تخلفات گرفته شود.

وی در ادامه به طرح ملی مسکن و لزوم نظارت بر قانون جهش مسکن اشاره و خاطر نشان کرد: در استان‌هایی همانند گیلان که با کمبود زمین مواجهند، این نظارت باید جدی‌تر باشد تا اجرای قانون در بخش مسکن به خوبی انجام شود.

حجت‌الاسلام موحدی با بیان اینکه نظارت بر ضابطین قوه قضائیه نیز یکی از وظایف مهم استُ تاکید کرد: آموزش و نظارت بر عملکرد ضابطین قوه قضائیه بسیار ضروری است.

دادستان کل کشور بر اهمیت صیانت از انفال و منابع طبیعی در این استان تاکید کرد و گفت: این مسئله در گیلان به مراتب بیشتر از سایر استان‌ها مورد توجه است.

به گزارش تابناک گیلان، مجید الهیان به عنوان رئیس جدید دادگستری گیلان معرفی شد و از زحمات ۱۴ ماهه حجت‌الاسلام صادقی نیارکی قدردانی به عمل آمد.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه