خداجو: اهتزار پرچم وجه مشترک بین شهدا و قهرمانان ما هست

خبرگزاری برنا . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۱۶:۴۰


مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس در مراسم تقدیر از مدال آوران هیات جانبازان و توانیابان گفت : اهتزار پرچم وجه مشترک بین شهدا و قهرمانان ما هست و افتخارآفرینی قهرمانان همچون ساره جوانمردی ، علی اکبر غریب شاهی و علی اصغر جوانمردی باعث مباهات است.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، عبدالرحیم خداجو مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس در این مراسم در ابتدای سخنان خود از زحمات رییس هیات ورزش های جانبازان و توانیابان فارس ، هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس و سید کمال پاک فطرت شهردار منطقه ۲ تقدیر کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس بیان داشت : اهتزار پرچم وجه مشترک بین شهدا و قهرمانان ما هستند و شهدا ما نگذاشتند پرچم ما بالا نگه داشتند و ورزشکاران نیز پرچم کشورمان را برافراشته اند .

وی افزود : افتخار آفرینی قهرمانان همچون ساره جوانمردی باعث مباهات است و این مادر قهرمان ما در هر یک از مسابقات گفتمان جدیدی را به دنیا نمایش داد .

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس اظهار داشت : علی اکبر غریب شاهی با ورود به عرصه پارالمپیک رکود جهان را به ثبت رساند و همچنین علی اصغر جوانمردی با کسب مدال خود مایه افتخار ما شد .

عبدالرحیم خداجو پیشینه ورزش جانبازان را پر ستاره برشمرد و گفت : قهرمانانی همچون میرزایی سالیان سال پرچم ایران عزیز را در میادین پارالمپیک به اهتزاز در آورد و برای همه قهرمانان آرزوی سلامتی دارم .

وی در پایان با تقدیر از تیم پارادومیدانی فارس قهرمانی آنان را در مسابقات کشور تبریک گفت.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه