مناسبت های ملی، فرهنگی و تاریخی به خوبی مورد توجه قرار بگیرند

خبرگزاری برنا . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۱۶:۴۰


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: شورای فرهنگی به مناسبت های فرهنگی، ملی و تاریخی به خوبی بپردازد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سید مسعود حسینی در جلسه شورای فرهنگی استانداری اظهار دااشت: رویداها و مناسبت‌های ملی و مذهبی شاخص های مهمی برای فرهنگ ‌سازی است اما در این خصوص باید برنامه ها میدانی و اثر گذار باشند. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بر مسائل کاری این کارگروه با هدف گسترش و ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در سطح استانداری، فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد و گفت در این خصوص باید هماهنگی بین دستگاهی وجود داشته باشد.

حسینی افزود: فعالیت های متناظر این کارگروه در فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی خواهد بود که مهمترین موضوعات فرهنگی رصد و پایش می شود و گزارش‌گیری، اطلاع‌ رسانی، مصوبات کارهای انجام شده و اقدامات لازم ارزیابی خواهند شد.

حسینی بر تصمیم گیری و راهکار مناسب به منظور اقامه نماز، احصاء و ترویج معروفات، نظارت و ارزیابی عملکرد فرمانداری ها در خصوص مصوبات این شورا تاکید کرد و گفت از طریق انجام بازرسی و بازدید میدانی، شناسایی و تجلیل از فعالیت حوزه نماز و امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه های اجرایی ارزیابی ها صورت می گیرد.

وی بر تسریع در پیگیری مصوبات شورای فرهنگی استانداری، تاکید کرد و گفت که برنامه های مناسبت های فرهنگی، مذهبی و تاریخی به خوبی مورد توجه قرار بگیرند.  

حسینی با بیان اینکه در آستانه روز ۱۳ آبان که در تقویم به عنوان روز مبارزه با استکبار نام‌گذاری شده قرار گرفته ایم گفت: این روز یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسیده است.  

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری با بیان اینکه این روز مهم را باید به خوبی و شایستگی گرامی داشت، تاکید کرد: برنامه های مهم و موثری اجرا شود و پیام های 13 آبان برای اقشار جوان و نوجوان به خصوص جامعه دانش آموزی به خوبی تبیین و تشریح گردد.

حسبنی از کسب رتبه برتری شورای فرهنگی استانداری کهگیلویه وبویراحمد تشکر کرد و اظهار داشت: تلاش کنیم تا با عملکرد خوب بتوانیم این رتبه را همچنان حفظ کنیم.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه