محدودیت‌ ترافیکی آخر هفته در جاده‌های شمالی

تابناک باتو . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۱۷:۲۰


 رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال کشور از امروز چهارشنبه ۲ آبان خبر داد و با توجه به مه‌گرفتگی شدید در ارتفاعات البرز، به رانندگان هشدار داد با احتیاط بیشتری تردد کنند.

سرهنگ بهروز خانپور رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راه راهور فراجا، از اعمال محدودیت‌های ترافیکی به‌منظور مدیریت سفر‌های پایان هفته و جلوگیری از بروز حوادث جاده‌ای در محور‌های شمال کشور از روز چهارشنبه ۲ آبان ماه خبر داد. وی همچنین با اشاره به پیش‌بینی‌های هواشناسی درباره مه‌گرفتگی شدید در ارتفاعات البرز، به‌ویژه محور چالوس، از رانندگان درخواست کرد که با احتیاط بیشتری در این مسیر‌ها رانندگی کنند.

به دلیل عملیات عمرانی در محدوده تونل‌های ۱۷ و ۱۸ آزادراه تهران-شمال، از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۴ تردد به‌صورت نوبتی و کنترل‌شده انجام می‌گیرد.

رانندگان ملزم به رعایت قوانین و توجه به هشدار‌های مأموران پلیس راه هستند تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.

محدودیت‌های ترافیکی در سایر محورها:

 ۱. محور کرج-چالوس:

 ممنوعیت تردد موتورسیکلت: از ساعت ۱۲ ظهر چهارشنبه ۲ آبان تا ساعت ۷ صبح شنبه ۵ آبان، تردد موتورسیکلت‌ها در محور‌های کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است. تنها موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی مجاز به تردد هستند.

 ممنوعیت تردد تریلر، کامیون و کامیونت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج-چالوس به‌طور کامل ممنوع است.

 یک‌طرفه شدن مسیر:

 چهارشنبه ۲ آبان، در صورت افزایش ترافیک، از ساعت ۱۴ مسیر مرزن‌آباد به سمت تهران (شمال به جنوب) بسته و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ مسیر از پل زنگوله به سمت چالوس یک‌طرفه خواهد شد.

 جمعه ۴ آبان، از ساعت ۱۴ مسیر چالوس در آزادراه تهران-شمال بسته و از ساعت ۱۷ تا ۲۳ مسیر مرزن‌آباد به سمت تهران یک‌طرفه می‌شود.

 ۲. محور هراز:

 ممنوعیت تردد تریلر: تردد تمامی تریلر‌ها در محور هراز ممنوع است.

 محدودیت کامیون‌ها: تردد کامیون و کامیونت‌ها، به‌جز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی، در روز‌های چهارشنبه ۲ آبان از ساعت ۱۲ تا ۲۴ و در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۳ و ۴ آبان از ساعت ۷ صبح تا ۲۴ ممنوع خواهد بود.

 یک‌طرفه شدن مسیر: در صورت افزایش ترافیک، این محدودیت به‌صورت مقطعی در روز جمعه ۴ آبان بین پلور و پلیس راه لاریجان اجرا خواهد شد.

 محور فشم:

 جمعه ۴ آبان، در صورت افزایش ترافیک از ساعت ۱۷ تا ۲۰، مسیر فشم از محدوده پل حاجی‌آباد تا پیچ آرایانا به سمت خروجی فشم یک‌طرفه خواهد شد.

مهر

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.