رییس پلیس راهور فراجا: مشکل شماره‌گذاری «رانا» ارتباطی به پلیس راهور ندارد

عصر ایران . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۱۸:۰۲


رییس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه مشکل شماره‌گذاری «رانا» ارتباطی به پلیس راهور ندارد، گفت: علت تاخیر در شماره گذاری این خودرو پایان مجوز استانداردش است.

به گزارش ایسنا، در پی تماس‌های مکرر شهروندان با پلیس راهور در خصوص علت عدم شماره‌گذاری خودروهای رانا و تأخیر در تحویل این خودروها به مردم با این ادعا که پلیس راهور از شماره‌گذاری خودروی رانا امتناع می‌کند، سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا، در این باره گفت: تمامی خودروها برای شماره‌گذاری باید ابتدا مجوزهای لازم از سازمان استاندارد و محیط زیست را کسب کنند. در مورد خودروی رانا، مجوز استاندارد این خودرو به اتمام رسیده و تاکنون شرکت تولیدکننده (ایران خودرو) هیچ‌گونه اقدام یا درخواستی برای تمدید مجوز استاندارد به عمل نیاورده است.

وی تاکید کرد که مشکل شماره‌گذاری این خودرو به هیچ وجه مربوط به پلیس راهور نیست و در صورت اقدام شرکت تولیدکننده و دریافت مجوزهای مربوطه، پلیس راهور هیچ منعی برای شماره‌گذاری خودروی رانا نخواهد داشت.

حسینی افزود: از شهروندان درخواست می‌شود که موضوعات این‌چنینی را از شرکت‌های تولیدکننده پیگیری کنند و بدانند پلیس راهور در چارچوب قانون عمل کرده و تنها پس از دریافت مجوزهای لازم از مراجع ذی‌صلاح، امکان شماره‌گذاری خودروها را فراهم می‌کند.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.