استاندار کهگیلویه و بویراحمد:تلاش برای پایدار ماندن واحدهای تولیدی و رفع موانع آنها جدی است

خبرگزاری برنا . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۱۷:۳۹


استانداری کهگیلویه و بویراحمد به دستگاه های اجرایی و بانک های عامل تاکید کرد که تلاش برای پایدار ماندن واحدهای تولیدی، رفع موانع آنها و وضعیت اشتغال جدی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛یدالله رحمانی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: در جریان محدودیت‌های منابع بانکی هستم اما اگر در این شرایط سیستم بانکی به کمک تولید نیاید امیدواری ها از بین می رود.

استاندار بیان کرد: برخی از واحدهای تولیدی استان اشتغالزایی خوبی دارند و برای ادامه فعالیت با مشکلاتی مواجه شدند که نباید در این شرایط از آنها غافل شد. 

وی با تاکید بر اینکه تا جایی که امکان‌پذیر است باید حامی تولید کنندگان باشیم افزود: شبکه بانکی با این تدبیر که در چه شرایط اقتصادی قرار داریم به خوبی برای مردم تصمیم گیری ‌کنند و آن اندازه هم که مقدور است از خود انعطاف نشان دهند.

رحمانی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری به‌نام جهش تولید با مشارکت مردم گفت: باید مسئله تولید را جدی بگیریم و مردم را در امر مهم تولید در سالی که مقام معظم رهبری به نام تولید نام‌گذاری کرده مشارکت دهیم.

وی با اشاره به اینکه به دلیل اهمیت موضوع جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به جای ماهی دو بار هفته ای یکبار برگزار ‌شود، افزود: باید تلاش شود تا مشکلات همه واحدهای تولیدی در جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مورد بررسی و واکاوی قرار گیرند.

استاندار عنوان کرد: انتظار می رود خود سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان در جلسه کارگروه تسهیل، راهکار برون رفت از مشکلات را ارائه دهند و کمک حال توسعه باشند.

رحمانی بر پیگیری مصوبات تاکید کرد و گفت: مصوبات لازم الاجرا بوده و همه باید پیگیر مصوبات این کارگروه باشند.

استاندار تاکید کرد: به دلیل اهمیت تصمیم گیری ها در جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، حتما باید مدیر مربوطه دستگاه  اجرایی حضور داشته باشد.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه