با تغییر دولت‌ها خللی به روند پیشرفت و سرعت کارها وارد نشود

پرسون . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۱۸:۴۲


تولیت حرم مطهر بانوی کرامت گفت: اقدامات فنی، مهندسی و اجرایی در صنعت پتروشیمی و دیگر صنایع ملی کشور باید به‌گونه‌ای انجام و ریل‌گذاری شود که با تغییر دولت‌ها خللی به روند پیشرفت و سرعت کارها وارد نشود.

به گزارش سایت خبری پرسون، سیدمحمد سعیدی در دیدار مصطفی متدین مدیرعامل شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی کشور که امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار داشت: مردم مظلوم لبنان و غزه امروزه در شرایط سخت جنگی به سر می‌برند و ما وظیفه داریم از این جریان‌های مقاومت پشتیبانی کنیم.

امام‌جمعه قم خاطرنشان کرد: اقدامات فنی، مهندسی و اجرایی در صنعت پتروشیمی کشور باید به‌گونه‌ای انجام و ریل‌گذاری شود که با تغییر دولت‌ها خللی به روند پیشرفت و سرعت کارها وارد نشود.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت تأکید کرد: لازم است قوانین بالادستی در صنعت پتروشیمی به‌گونه‌ای باشد که مجموعه‌ها و صنایع ملی با جابه‌جایی غیراصولی مدیران مواجه نشوند.

آیت‌الله سعیدی افزود: تغییر پی در پی ریل‌گذاری‌ها در این صنعت و دیگر صنایع ملی آسیب‌زاست و موجب می‌شود پیشرفت با کندی حاصل شود.

وی در ادامه گفت: باید اقدامات در این زمینه به‌گونه‌ای محکم، قوی، پایدار و اصولی باشد که حتی با تغییر مدیران خللی به پیشرفت و سرعت کارها وارد نشود.

امام‌جمعه قم خاطرنشان کرد: کسب تقوای الهی در هر کار و زمینه‌ای نمود و آثار خود را دارد به همین خاطر استمرار خط مستقیم و فراجناحی در صنایع ملی امری لازم است.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت تأکید کرد: زمانی که پروژه و کاری شروع می‌شود نتیجه‌اش اشتغال‌زایی برای مردم را به دنبال دارد که این مسئله بسیار ارزشمند است و می‌توان با آموزش منابع انسانی به افزایش تولید کمک کرد.

تسنیم

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.