از نشست سراسری مدیران و رؤسای شعب تا جشنوارهٔ فروش و برگزاری هفته سرمد

رویداد ۲۴ . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۱۹:۰۷


مدیرعامل شرکت در مصاحبهٔ اختصاصی ضمن تبریک فرارسیدن یازدهمین سالروز تأسیس شرکت، برنامه‌های بیمه سرمد در ایام سالروز شرکت را تشریح کرد.


اقتصاد۲۴- بهشتی‌نژاد برگزاری همزمان جشن سالروز تأسیس بیمه سرمد در شعب سراسر کشور با حضور پرسنل و نمایندگان پرتلاش را اولین برنامه از سلسله برنامه‌های سالروز تأسیس شرکت عنوان کرد.

مدیرعامل بیمه سرمد در ادامه به برگزاری نشست سراسری بیمه سرمد با حضور اعضای هیئت مدیره، مدیران ستادی و مدیران شعب شرکت اشاره کرد و افزود: نشست سراسری مدیران ستادی و مدیران شعب استانی بیمه سرمد با هدف تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های آتی شرکت، بررسی مسائل و مشکلات جاری، ارزیابی عملکرد شعب و نیز تقویت همدلی و ارتباط مدیران شعب و ستاد از چهارشنبه ۲ لغایت جمعه ۴ ابان در مشهد مقدس  برگزار می‌شود.

وی جشنواره فروش سرآمدان را از دیگر برنامه‌های این ایام توصیف کرد و افزود: این جشنواره به همت معاونت توسعه بازار و شبکه فروش و با همکاری معاونت‌های فنی برنامه‌ریزی شده که به مدت ۳ ماه از اول آبان ماه لغایت اول بهمن ماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل بیمه سرمد مزایای ویژه‌ای برای نمایندگان توانمند بیمه سرمد از قبیل اعمال تخفیفات ویژه در رشته‌های مختلف بیمه‌ای، قرعه‌کشی هفتگی و اهدای هدایای ۱۰۰ میلیون ریالی در هر هفته را بخشی از جوایز جشنواره عنوان کرد.

بهشتی‌نژاد به برگزاری هفته سرمد در هفته ابتدایی آبان‌ماه از تاریخ ۵ لغایت ۹ آبان ماه اشاره کرد و گفت: این هفته با نام «هفته سرمد» در هر روز با یک عنوان و شعار خاص نامگذاری شده که مجموعه برنامه‌هایی بسته به عنوان روز برنامه‌ریزی شده است که جزئیات آن متعاقبا اعلام می‌شود.

رونمایی از چند محصول و طرح جدید بیمه‌ای، پاسداشت از مشتریان وفادار، معرفی و تقدیر از نمایندگان موفق، رونمایی از سامانه ارتباط با مشتریان، تقدیر از کارکنان برتر و برگزیدگان مسابقه علمی سرآمدان، تبیین برنامهٔ راهبردی توسعه کسب‌وکار‌های نوین و فناوری اطلاعات در بیمه سرمد و از عمده برنامه‌های هفته سرمد خواهد بود.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه