واکنش گروه‌های مقاومت به شهادت سیدهاشم صفی‌الدین

تابناک . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۱۹:۴۱


بین الملل » خاورمیانه
3 بازدید
‍ پ

واکنش گروه‌های مقاومت به شهادت سیدهاشم صفی‌الدین

اعلام رسمی شهادت سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله با واکنش گروه‌های مقاومت روبرو شده و آنها بر عزم و اراده پولادین محور مقاومت برای ادامه مسیر جهاد و مبارزه با اشغالگران صهیونیست تا آزادسازی کامل فلسطین و قدس شریف تاکید کردند.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم،گردانهای شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس به مناسبت شهادت سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است که رهبر جهادی بزرگ، سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب  الله به همراه جمعی از برادران مجاهدش در تجاوز جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به لبنان در راه قدس به شهادت رسید.

این بیانیه افزود: گردانهای قسام از نقش سید هاشم صفی الدین، در پشتیبانی و یاری ملت فلسطین و مقاومت آن تجلیل به عمل می آورد و نیز سهم و تلاشهای بزرگ وی در شکل گیری جبهه مقاومت و  تقویت آن علیه اشغالگران صهیونیستی در طول سالیان متمادی را یادآو می شود. برای جهاد یا پیروزی است یا شهادت.


واکنش جنبش مجاهدین فلسطین به شهادت سید هاشم صفی‌الدین

جنبش مجاهدین فلسطین هم به مناسبت شهادت سید هاشم صفی الدین بیانیه ای صادر کرد که به این شرح است:

شهادت رهبر جهادی بزرگ، سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان را که در راه قدس به همراهی گروهی از مجاهدان در عملیات تروریستی بزدلانه رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، تسلیت می گوییم.

تاکید می کنیم که شهادت رهبران بزرگ جهادی در نبرد دفاع از قدس و یاری ملت مقاوم فلسطین در کنار برادران شهیدشان در فلسطین و دیگر رزمندگان امت و محور مقاومت، معانی و مفاهیم وحدت در امت را تقویت و درست بودن راه و وحدت مسیر و سرنوشت را مورد تاکید قرار می دهد.

تاکید می کنیم که سیاست ترورهای صهیونیستی هرگز خللی در راده مجاهدان ایجاد نخواهد کرد و هرگز اراده مقاومت در امت اسلام را درهم نخواهد شکست و هرگز سبب احیای اقتدار و بازدارندگی در رژیم صهیونیستی نخواهد شد.

جنایات بزدلانه ای که رژیم صهیونیستی بزدل مرتکب می شود بیانگر عمق شکست و ناتوانی این رژیم در برابر ایستادگی و جهاد مقاومت و جبهه های پشتیبان شجاع آن و ضعف در برابر ضربات منحصر به فردی است که ارتش صهیونیستی نازی در میدان و در  عمق رژیم غاصب متحمل می شود که به اذن خدا این ضربات  تشدید خواهد شد.


ما اطمینان کامل داریم که رژیم بزدل صهیونیستی، تاوان جنایات پیاپی علیه ملت ما و ملت برادر، لبنان و دیگر ملت های امت را خواهد داد، همچنانکه تاکید می کنیم که خون شهدای ملت و امت، پیروزی شکوهمند را رقم خواهد زد و فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی و ریشه کنی آن از پیکره امت را به یاری خداوند تسریع خواهد بخشید.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه