عارف: صفی‌الدین، اسوه‌ای از مقاومت و ایثار بود

عصر ایران . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۲۰:۴۳


معاون اول رئیس جمهور در پیامی ضمن تسلیت شهادت سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان از وی به عنوان اسوه شجاعت و ایستادگی در برابر ظلم یاد کرد.

به گزارش مهر، محمد رضا عارف، معاون اول رئیس جمهور در پیامی ضمن تسلیت شهادت سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان از وی به عنوان اسوه شجاعت و ایستادگی در برابر ظلم یاد کرد.

در پیام محمدرضا عارف که چهارشنبه شب انتشار یافته، آمده است: با نهایت اندوه و تأثر، خبر شهادت عالم فرزانه، مجاهد نستوه، شهید سید هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان موجب تأثر و تالم خاطر شد.

وی افزود: آن شهید گرانقدر، اسوه شجاعت، ایستادگی در برابر مظالم رژیم صهیونیستی و پیروی راستین از سیره حضرت سیدالشهدا (ع) بود و اینک با شهادت، پاداش عمری مبارزه بی‌وقفه خود با دشمن جنایتکار صهیونیستی را گرفت.صهیونیست‌هایی که باید با اراده جهانی بزودی در دادگاه‌های صالحه جهانی محاکمه شوند.

عارف تصریح کرد: فقدان یار دیرین و همراه همیشگی شهید سیدحسن نصرالله اگر چه غم بزرگی به شمار می‌آید، اما جریان ایثار و مقاومت، چنان جوشان، زاینده و استوار است که از خون پاک آن شهید سرافراز، هزاران مجاهد دیگر برخواهند خاست و راه نورانی او را ادامه خواهند داد که این وعده خدای تعالی است.

معاون اول رئیس جمهوری افزود: اینجانب این ضایعه اندوه‌بار را به رهبر معظم انقلاب، خانواده معزز ایشان، دلیرمردان حزب‌الله لبنان، مردم مظلوم و رنج‌کشیده لبنان، ملت بزرگوار ایران و سایر دلبستگان مقاومت در سرتاسر جهان تسلیت عرض می‌کنم. خداوند متعال آن شهید والامقام را با اولیاالله محشور گرداند.

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از شهادت رئیس شورای اجرایی خود در حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت خبر داد.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.