سرلشکر سلامی پیام داد

فردا نیوز . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۲۱:۲۱


فرمانده‌کل سپاه در پیام تسلیت سید هاشم صفی‌الدین تصریح کرد: شهادت او برچیده شدن قطعی بساط اشغالگری و جنایتگری‌های رژیم جعلی و جلاد صهیونیستی را تضمین می‌کند.

سرلشکر حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تسلیت شهادت سید هاشم صفی‌الدین رئیس اجرایی حزب‌الله لبنان عنوان کرد: شهادت پرافتخار و بیداری‌ساز این روحانی عالیقدر و مبارز مومن و سلحشور و خون‌های پاک و مطهر شهیدان  مظلوم و مقتدر راه قدس؛ وحدت، اتحاد و اتفاق جهان اسلام حول محور فلسطین را تعمیق خواهد بخشید و برچیده شدن قطعی بساط اشغالگری و جنایتگری‌های رژیم جعلی و جلاد صهیونیستی را تضمین می‌کند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت مجاهد نستوه، بزرگ‌مرد مقاومت اسلامی لبنان "حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم صفی الدین"  رئیس اجرایی حزب الله لبنان در جنایت وحشیانه و تروریستی رژیم جلاد و نژادپرست صهیونیستی را به ملت شریف لبنان، حزب الله قهرمان و آحاد مجاهدان و رزمندگان مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت عرض  می‌نمایم.

حوادث و رخدادهای این روزهای منطقه راهبردی غرب آسیا به‌ویژه در لبنان و فلسطین نشان می‌دهد دنیای کفر و استکبار تمام‌قد در پی قربانی کردن انسانیت و مقاومت برای حفظ رژیم گرگ‌صفت صهیونی است. اما رزمندگان تربیت‌یافته در مکتب اسلام و شهادت با فداکاری، ایثارگری و حماسه‌آفرینی‌های بی‌نظیر و تاریخی، آمال و آرزوهای شیاطین این میدان را باطل خواهند ساخت و دور نخواهد بود روزی که این غده سرطانی اسرائیل از جغرافیای امت اسلامی ریشه‌کن شود.

به فضل الهی شهادت پرافتخار و بیداری‌ساز این روحانی عالیقدر و مبارز مومن و سلحشور و خون‌های پاک و مطهر شهیدان  مظلوم و مقتدر راه قدس؛ وحدت، اتحاد و اتفاق جهان اسلام حول محور فلسطین را تعمیق خواهد بخشید و برچیده شدن قطعی بساط اشغالگری و جنایتگری‌های رژیم جعلی و جلاد صهیونیستی را تضمین می‌کند.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی/تسنیم

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.