آمادگی گروه‌های جهادی برای کمک به نوسازی و زیباسازی مدارس

کیهان . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۲۰:۰۹




 
 مسئول بسیج سازندگی از اعلام آمادگی گروه‌های جهادی برای کمک به نوسازی،‌ زیباسازی و شاداب‌سازی مدارس خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس،‌ «سردار محمد زهرایی» مسئول سازمان بسیج سازندگی، با اشاره به برگزاری طرح شهید عجمیان، ‌گفت: در این طرح با کمک گروه‌های جهادی مردمی به نوسازی، بازسازی و شاداب‌سازی مدارس اقدام می‌کنیم.
به گفته سردار زهرایی،‌ مدارس یک ظرف است، ‌مظروف آن دانش‌آموزان هستند که در رحم مکانی و زمانی خاص از عمر خود در آن درس می‌خوانند. ‌این مقطع حساس زندگی دانش‌آموزان است. ‌آموزش و پرورش تکلیف دارد که نوجوانان را به درستی هدایت کند.‌ اگر دانش‌آموز مظروف درستی نداشته باشند، ‌امکان رشد پیدا نمی‌کنند و نمی‌توانند آینده ساز خوبی باشند.
مسئول بسیج سازندگی ادامه داد: آقای دکتر پزشکیان گفته است که آمادگی دارد،‌ نوسازی مدارس در مناطق محروم را با کمک بسیج سازندگی انجام دهند.
زهرایی با اشاره به تجربه گروه‌های جهادی بسیج در نوسازی و شاداب‌سازی مدارس، ‌گفت: این یک نمونه از حسن نیت بسیج و سپاه پاسداران برای کمک به دولت و به میدان آوردن امکانات برای خدمت به مردم مناطق محروم است.
به گفته مسئول بسیج سازندگی، امکانات بسیج و گروه‌های جهادی در خدمت نظام اسلامی قرار دارد.‌ ما هم اعلام آمادگی می‌کنیم که برای ساخت و تکمیل مدارس روستایی، حاشیه شهرها و مناطق محروم پای کار دولت و کمک‌کننده به مردم هستیم.
سردار زهرایی بیان داشت: ما برای نوسازی مدارس آمادگی کامل داریم که در حجم گسترده و در طول زمان مشخص کار نوسازی و زیباسازی مدارس را انجام دهیم.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه