اخبار ورزش جهان

کیهان . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۲۰:۰۹


ایتالیایی‌ها هم مانچینی را
 اخراج‌شده دانستند
رسانه‌های ایتالیایی هم مدعی شدند مانچینی به پایان کارش در نیمکت عربستان رسیده است و به‌زودی جایگزینش اعلام می‌شود.
شکست برابر ژاپن و تساوی ناامیدکننده برابر بحرین در دو بازی اخیر باعث شده تا انتقادها از روبرتو مانچینی بسیار زیاد شود. رسانه‌های عربستانی در روزهای اخیر اخراج‌شدن او را قطعی دانسته‌اند و گمانه‌زنی‌ها درباره جایگزین مانچو زیاد است.
روزنامه سعودی ‌اسپورت دیروز در خبری فوری اعلام کرد که اخراج مانچینی قطعی است و هدایت تیم ملی فوتبال عربستان را در دیدار برابر استرالیا یک سرمربی جدید برعهده خواهد داشت.
سعودی اسپورت به نقل از ماسیمو اوریانی، خبرنگار ایتالیایی، نوشت: مانچینی در دیدار برابر استرالیا روی نیمکت عربستان نخواهد بود و سرمربی دیگری جایگزینش خواهد شد.
از اروه رنار، سرمربی تیم ملی زنان فرانسه، به عنوان اصلی‌ترین گزینه جانشینی مانچو نام برده می‌شود. او قبلا هدایت عربستان را برعهده داشت و میان هواداران این تیم از محبوبیت بالایی برخوردار است.
تیم ملی فوتبال عربستان از چهار بازی‌اش در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ تنها پنج امتیاز را کسب کرده است.
شرط صلاح برای ماندن در لیورپول
محمد صلاح در صورت فراهم شدن شرایطش می‌تواند در این باشگاه بماند.
محمد صلاح در پایان دیدار منچستریونایتد و لیورپول اعلام کرد که تابستان ۲۰۲۵ لیورپول را ترک خواهد کرد. برای بسیاری این پرسش پیش‌ آمده که چرا لیورپول برای تمدید قرارداد او دست به کار نشده و چقدر این جدایی جدی است؟
سایت اسپانیایی Todofichajes نوشت: محمد صلاح سومین گلزن برتر لیورپول در کل تاریخ یک شرط برای لیورپول گذاشته و در صورتی که سران لیورپول به آن جامه عمل بپوشانند، در جمع قرمزپوشان خواهد ماند. این بازیکن ۳۲ ساله مصری آماده است در صورتی که قرمزها به او قرارداد ۳ ساله جدیدی را پیشنهاد دهند، در آنفیلد به کارش ادامه دهد. قرارداد فعلی بین طرفین تابستان آینده به پایان می‌رسد.
پیش از این اخباری در مطبوعات انگلیسی منتشر شده بود مبنی بر اینکه محمد صلاح ممکن است از لیورپول جدا شود و به کار خود در لیگ عربستان ادامه دهد.
لیورپول قصد دارد جانشین محمد صلاح را خیلی زود پیدا کند و برای این منظور روی رودریگو دست گذاشته است. رودریگو در این فصل چهار گل برای رئال به ثمر رسانده است و به نظر می‌رسد گزینه اول لیورپول برای حضور در لیگ برتر خواهد بود.
مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.