#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

کیهان . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۲۰:۱۴


شهادت، سرنوشت پاکان
 سید مهدی با انتشار تصویری از شهید سید‌هاشم صفی الدین نوشت: «شهادت، سرنوشت پاکان از اولاد حضرت زهراست. سلام خدا بر او زمانی که دنیا آمد و زمانی که شهید شد و زمانی که رجعت می‌کند با حضرت مهدی برای قلع و قمع کردن دشمنان امام زمان.»
ثمره تلاش شهید خدمت
 کاربری نوشت: «آقای پزشکیان به کازان رفت تا در جلسه سازمان بریکس به دعوت پوتین شرکت کند. دور زدن تحریم‌ها و تضعیف قدرت دلار هدف اجلاس است. نهادهای مالی بریکس، نقطه قوتی برای ایران می‌باشد! یاد و نام شهدای خدمت گرامی که تلاش‌های پربرکت آن‌هاست که اکنون ایران بر سکوی بریکس است.»
تکذیب شایعه علیه شهید سنوار
 نجاح محمدعلی: «پس از شهادت یحیی السنوار شایعات مختلفی علیه ایشان منتشر شده است، در تازه‌ترین شایعه اکانت‌های ضدانقلاب مدعی شده‌اند سنوار در دوران دفاع مقدس برای ارتش صدام جنگیده است! این ادعا کاملا کذب می‌باشد و ایشان هیچ نقشی در جنگ ایران و عراق نداشت. این شهید والامقام اوایل جنگ تحمیلی در حال تحصیل در دوره کارشناسی، سپس شاغل در بخش تربیت بدنی دانشگاه اسلامی غزه بود و در طول جنگ تحمیلی سه بار در سال‌های ١٣۶١، ١٣۶۴ و ١٣۶٧ به جرم راه‌اندازی سرویس مجد حماس و فعالیت ضد صهیونیستی بازداشت و زندانی شده بود.»
خار و گل میخک
 محمدرضا کردلو: «سحر، خواندن ترجمه‌ای از کتاب «خار و گل میخک»، نوشته یحیی سنوار را تمام کردم. آدم چه بگوید، یاد آن عکسی می‌اُفتید که مصطفی چمران در دستی سلاح گرفته و با دستی دیگر گل آفتابگردانی را نوازش می‌کند. و یاد دیالوگی در از کرخه تا راین: لیلا: جنگ! دیگه از این واژه کثیف‌تر چی هست؟ سعید: صلح.»
این روسری قرمز نیست
 سعید ساداتی با انتشار این تصویر نوشت: «خوب دقت کن: این روسری قرمز نیست، خونیه! هنوز هم معتقدی نباید از مظلوم دفاع کرد؟!»
راهکار توسعه مکران
 علی فکری: «مستقل از مباحث کریدوری منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای؛ اگر درصدد توسعه مکران به عنوان یکی از قطب‌های بالقوه جذب منابع مالی خارجی کشور هستیم باید در تعاملات سیاسی و اقتصادی با کشورها و شرکتها، به جای تاکید بر «توسعه بندر چابهار»، «توسعه کریدور شمال/جنوب با محوریت چابهار» هدف‌گذاری شود.»
مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه