واکنش عمار حکیم به شهادت هاشم صفی الدین

فردا نیوز . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۲۲:۱۵


رئیس جریان حکمت ملی عراق اعلام کرد: شهادت سید هاشم صفی‌الدین انگیزه‌ای برای ادامه مسیر مقاومت تا تحقق پیروزی خواهد بود.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جریان حکمت ملی عراق، «سید عمار حکیم»، رئیس جریان حکمت ملی عراق در بیانیه‌ای، شهادت «سید هاشم صفی الدین»، رئیس شورای اجرایی حزب الله در پی بمباران خائنانه ضاحیه جنوبی بیروت توسط رژیم صهیونیستی را به امت اسلامی، ملت برادر لبنان و مقاومت قهرمان آن تسلیت گفت.

حکیم گفت که این مصیبت بزرگ، قطعا، انگیزه‌ای برای قهرمانان شجاع مقاومت در راستای ادامه مسیر تا تحقق پیروزی خواهد بود.

رئیس جریان حکمت ملی عراق، خواستار رحمت برای روح شهدا و اسکان آنان در بهشت برین و صبر برای خانواده بزرگوار و دوستان آنها شد.

گفتنی است که ساعاتی قبل، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای شهادت «سید هاشم صفی‌الدین» رئیس شورای اجرایی حزب‌الله را اعلام کرد.

حزب‌الله لبنان بیان کرد که شهید سید هاشم صفی‌الدین در نتیجه حمله هوایی رژیم صهیونیستی به محل حضور وی و همرزمان شهیدش که در هفته‌های گذشته صورت گرفت به شهادت رسیده است.

همچنین حزب‌الله لبنان به خدمات ارائه‌شده از سوی این شهید بزرگوار به مقاومت سخن گفت و وی را بهترین برادر برای شهید «سید حسن نصرالله» دبیرکل فقید حزب‌الله توصیف کرد.

در این بیانیه شهادت شهید صفی‌الدین به حضرت صاحب الزمان (عج)، آیت‌الله العظمی خامنه‌ای ولی امر مسلمین، حوزه‌های علمیه جهان اسلام و برادران رزمنده این شهید تسلیت گفته شده است.

حزب‌الله لبنان در پایان تاکید کرد: ما با شهید بزرگ خود و برادران شهید وی عهد می‌بندیم که تا تحقق اهداف مقاومت و جهاد مبنی بر آزادی و پیروزی، به این راه ادامه خواهیم داد./مهر

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.