خبرنگاران در ارتقای امنیت روانی جامعه نقش آفرین هستند

خبرگزاری برنا . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۲۳:۵۳


نشست خبری تشریح برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد در هفته فرهنگی این شهرستان برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ نشست خبری تشریح برنامه های " هفته فرهنگی " شهرستان ملارد با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه صبح روز چهارشنبه ۲ آبان ماه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد برگزار شد.

معصومیان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد در ابتدای این نشست ضمن خوشامدگویی به خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به اینکه یکی از مسئولیت‌ها و وظایف رسانه ها، امید آفرینی و امیدبخشی در جامعه است، اظهار داشت: خبرنگاران تضمین کننده آرامش روحی و روانی جامعه هستند و نقش مهمی در اقتدار و پیشرفت جامعه دارند.

وی افزود: با بیان اینکه هدف از اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در شهرستان ایجاد بستر برای مشارکت عمومی، نشاط اجتماعی، معرفی توانمندی‌های فرهنگ بومی و آئینی و به نمایش گذاشتن این توانمندی‌ها است، ادامه داد: این اداره با استفاده از ظرفیت‌های موجود اعم از، انجمن‌های فرهنگی هنری، هنرمندان، نویسندگان، شاعران و فعالان فرهنگی در برپایی هرچه با شکوهتر هفته فرهنگی این شهرستان را در دستور کار قرار داده است.
گفتنی است هفته فرهنگی شهرستان ملارد ازروز شنبه ۵ آبان ماه آغاز و ازجمله برنامه‌های متنوع اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد در این رویداد فرهنگی، برپایی نمایشگاه تجسمی، رونمایی از کتاب و تجلیل از نویسندگان، عصر شعر و موسیقی، اکران فیلم، اجرای نمایش خیابانی و صحنه‌ای و ... را برشمرد.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.