درخشش فرنگی کاران زیر 23 سال خوزستان در جهانی آلبانی / احمدی وفا طلایی شد

خبرگزاری برنا . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۲۳:۵۳


فرنگی کار زیر ۲۳ سال استان خوزستان بر سکوی نخست رقابت های کشتی جهان ایستاد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، "علی احمدی وفا" فرنگی کار وزن 55 کیلو گرم خوزستانی تیم ملی ایران امروز در روز پایانی رقابت های کشتی فرنگی امیدهای جهان که از 30 مهر در شهر تیرانا کشور آلبانی آغاز شده بود، به فینال راه یافت.

کشتی گیر اهل ایذه ایی خوزستان در فینال با"راشاد ممدوف" سرشاخ شد که در پایان توانست با نتیجه 11 بر سه این کشتی گیر کشور آذربایجان را شکست دهد و بر روی سکوی نخست این رقابت ها بایستد. 

پیش از این چهار کشتی گیران خوزستانی پنج وزن نخست نیز یه مدال را به ارمغان آورده بودند؛ "محمد ناقوسی"در وزن ۸۲ کیلوگرم در دیدار فینال برابر بکا ملیلاشویلی از آمریکا با نتیجه سه بر دو به برتری رسید و صاحب گردن آویز طلا شد.

همچنین در وزن ۷۲ کیلوگرم سید"دانیال سهرابی" در دیدار رده بندی با نتیجه ۹ بر صفر مقابل فرنگی‌کار سوئدی به برتری رسید و مدال برنز را کسب کرد.

"حبیب زارع" دیگر نماینده خوزستانی تیم ملی در رقابت های جهانی آلبانی، در دیدار رده بندی وزن ۹۷ کیلوگرم با نتیجه هشت بر پنج مقابل ریچارد کارلسون از استونی به برتری رسید و صاحب گردن آویز برنز شد.

احمدرضا محسن نژاد نیز دیگر فرنگی کار خوزستانی تیم ایران در وزن ۶۷ کیلوگرم به دلیل سر وزن نرسیدن از جدول رقابت ها کنار گذاشته شد.

لازم به ذکر است که"حمزه ارقش" نیز به عنوان مربی از خوزستان در کادرفنی تیم ملی حضور داشت.

همچنین بهروز زاده هندیجانی نیز در این رقابت ها جزو کمیته داوران بود و برخی از رقابت ها را داوری کرد.

تیم ملی کشتی فرنگی زیر 23 سال کشورمان در پایان این رقابت ها را با 149 امتیاز و قهرمانی به پایان رساند و پس از آن تیم‌های گرجستان با 121 و ارمنستان با 93 امتیاز دوم و سوم شدند.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه