صنعتگران به اعتلای ورزش استان قزوین کمک موثری کرده اند

خبرگزاری برنا . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۲۳:۵۴


مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: صنعتگران و تولیدکنندگان با حمایت از تیم های ورزشی به اعتلا و ارتقای جایگاه ورزشی استان و تقویت نشاط اجتماعی کمک موثری کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به مناسبت گرامیداشت سالروز ملی صادرات، مراسم تقدیر از صادرکنندگان برترعضو اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین روز چهارشنبه با حضور مهدی عبدیان رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان، سردار آتانی فرمانده سپاه استان، موسوی مدیرکل امور مالیاتی، عقیلی مدیرکل استاندارد، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان، صنعتگران، تولیدکنندگان و صادرکنندگان در اتاق بازرگانی قزوین برگزار شد. 

عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت:  از مدیران واحدهای صنعتی در حمایت از ورزش تشکر می کنیم وامیدواریم این حمایتها تداوم یابد.

وی بیان کرد: کمک شما صنعتگران و تولیدکننگان به ورزش موجب ارتقای سطح سلامتی جامعه و کاهش اسیب های اجتماعی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان تصریح کرد: از آقای پور اسماعیل برای حمایت از تیم شمس آذر، آقای سعیدیان از ورزش بانوان و آقای پازوکی در هیئت ورزشهای همگانی و آقای جعفرزاده که حامیان جدی ورزش هستند سپاسگزاریم و انتظار داریم از رشته های مدال آور حمایت بیشتری کنند تا کسب مدالها بیشتر شود.

علایی مقدم یادآورشد: مشارکت صنعتگران در مسئولیت های اجتماعی قابل توجه است و اگر امروز در المپیک و اسیا درخشیدیم و بیشترین اعزام را داشتیم بخشی از آن را مدیون حمایت تولیدکنندگان و صنعتگران می دانیم.

وی اضافه کرد: ورزش ما در مقایسه با استانهای بزرگ جایگاه خوبی در اعزام به رقابتهای جهانی داشته و در آوردگاه المپیک و مسابقات آسیایی سه نفر ورزشکار و یک مربی اعزام کردیم و افتخاری بی نظیر کسب شد .

علایی مقدم تصریح کرد: امروز تیم شمس آذر به یک برند تبدیل شده که جا دارد از مالکان باشگاه آقای پور اسماعیل و نجفیان تشکر کنیم و باشگاه کراپ الوند نیز با حمایت از یک تیم لیگ برتری به توسعه ورزش قهرمانی کمک کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین یادآورشد: همچنان از صنعتگران و صادرکنندگان انتظار داریم در ساخت و ساز اماکن ورزشی و حمایت از تیم ها مشار‌کت کنند تا ضمن کمک به ارتقای جایگاه ملی ورزش استان به نشاط اجتماعی هم دست یابیم.

در این مراسم از 30 صادرکننده نمونه استان و چهار تن از صنعتگران حامیان ورزش تجلیل شد.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه