قول وینیسیوس به رئال مادرید: همیشه می‌مانم!

افکار نیوز . ۱۴۰۳/۸/۳،‏ ۴:۱۵


وینیسیوی گفت: من ۲۴ سال دارم و قصد دارم همیشه اینجا بمانم و به تیمی که همه چیز به من داده، همه چیزم را بدهم.

وینیسیوس با هت‌تریک خود ستاره پیروزی ۵-۲ رئال مادرید مقابل بروسیا دورتموند بود. او در نیمه دوم هدایت کامبک تیم کارلو آنچلوتی را بر عهده گرفت و با سه گل سانتیاگو برنابئو را به وجد آورد.

وینی پس از بازی در مصاحبه با رسانه‌ها گفت: «به خودمان ایمان داشتیم و می‌دانستیم که با حمایت هواداران در خانه‌مان هر چیزی ممکن است. بین دو نیمه در رختکن بسیار آرام بودیم و به صحبت‌های مربی گوش دادیم. فقط یک حرف زدیم: اگر گل اول را بزنیم بازی را برمی‌گردانیم. از هواداران ممنونیم، اما باید پیشرفت کنیم و از ابتدا این‌طور بازی کنیم، وگرنه مربی این وضعیت را نمی‌پذیرد!»

او اضافه کرد: «مربی همیشه راهی پیدا می‌کند تا بازی را برایمان ساده‌تر کند. در نیمه دوم هم سیستم و هم ترکیب را تغییر دادیم. این لیگ مال ماست و می‌خواهیم دوباره قهرمان شویم. آنچلوتی همیشه به من می‌گوید که می‌توانم بهتر شوم. من ۲۴ سال دارم و قصد دارم همیشه اینجا بمانم و به تیمی که همه چیز به من داده، همه چیزم را بدهم.»

ستاره برزیلی همچنین در مورد شعارهای توپ طلا از سوی هواداران عنوان کرد: «بسیار خوشحالم. وقتی هواداران نامم را فریاد می‌زنند، یعنی یکی از رویاهایم محقق شده است. امیدوارم بتوانم همیشه باعث شادی آن‌ها شوم.»

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.