حسینی کیا: حضور پزشکیان دراجلاس بریکس نشان از حضور پررنگ ایران در معادلات جهانی دارد

خبرگزاری برنا . ۱۴۰۳/۸/۳،‏ ۷:۴۲


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با حضور در بریکس بازار خوبی برای مبادلات تجاری ما شکل می گیرد، گفت: حضور آقای پزشکیان در این عرصه نشان از حضور پررنگ ایران در معادلات جهانی دارد.

سیدجواد حسینی کیا، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور رئیس جمهور در اجلاس بریکس، گفت: ضرورت حضور ما در دنیا بر کسی پوشیده نیست و همه کشورهای دنیا حضورشان در مجامع بین المللی را پررنگ می کنند.

وی با اشاره به اهمیت اجلاس بریکس، اظهار کرد:  بریکس برای ما در این شرایط تحریمی بسیار حائز اهمیت است و اینکه بتوانیم تحریم ها را دور بزنیم ، مبادلات تجاری خود را بیشتر کنیم و در بعضی جاها ظرفیت فروش نفت و واردات دارو و محصولات پزشکی را داشته باشیم.

حسینی کیا با تاکید بر اینکه با حضور در بریکس بازار خوبی برای مبادلات تجاری ما شکل می گیرد، گفت: حضور آقای پزشکیان در این عرصه  نشان از حضور پررنگ ایران در معادلات جهانی  دارد و قطعا دیدارها و گفت وگوهای آقای پزشکیان در حاشیه این اجلاس نیز می تواند هم درتوسعه روابط ما با سایر کشورها و هم رسیدن به راه حلی برای حل بحران در غزه و لبنان بسیار مهم است.

وی خاطر نشان کرد: ما باید از ظرفیت های مجامع بین المللی نظیر بریکس و شانگهای برای توسعه و تعمیق روابط اقتصادی و تجاری مان بهره ببریم.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.